שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הטובה.



כל אחד יכול היום להגיד מה שהוא רוצה מבלי לתת על כך את הדין. זה לא צריך להיות נכון ואפילו לא נדרשת השקעה מיוחדת כדי שזה יגיע לאלפי אנשים, פשוט צריך ללחוש למישהו על האוזן איזו שמועה שאתה רוצה להפיץ או יעיל מזה - לכתוב את זה בפייסבוק. לפעמים זה הופך את העולם לטוב יותר וחושף שחיתויות והטרדות ועוולות גדולים ולפעמים זה גם הורס עולמות.



לכן שמחתי לשמוע שחיילת שריכלה על רס"ר בבסיס שלה, סיפרה שהוא מטריד מינית, סיפרה שאנס והפיצה שקרים נוספים ללא שום בסיס או קשר אישי - שילמה על כך. האיש תבע והיא התנצלה ותשלם גם פיצוי כספי. אני לא יודעת כבר כמה יטרחו לקרוא את ההתנצלות, כמה ימשיכו לחשוב שהוא עשה את הדברים שלא עשה וכמה נשים אחרות יחליטו לוותר על חשיפת הסיפורים שלהן מהפחד שיגידו שהן שקרניות כמוה, אבל לפחות יש מחיר לשקר אמיתי. גם זו נחמה.


 

שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע.

הנה מה שכתב חבר הכנסת והבליין אורן חזן בדף הפייסבוק שלו שלשום. שימו לב: "האינתיפאדה כאן ואני מנסה להבין למי נוח במדינת תל אביב והתקשורת העיסוק בגז. הגז והעניינים הכלכליים אמנם חשובים מאוד אך דמם של יהודים חשוב הרבה יותר. בחסות הגז יהודים מתים, לא מגז אלא מפיגועים רצחניים".

טוב, מה נגיד על זה? דווקא בגלל שאני לא מאלה שמובילים את דיון הגז, אולי אפילו להיפך, אני ארשה לעצמי לשאול איזה כדורים לקח הפעם אורן חזן? יכול להיות שערבבו לו אותם? או, במילים אחרות, כמה האיש הזה יכול להיות מטומטם?