שרת התרבות והספורט, מירי רגב, התייחסה הבוקר (ראשון) להתפטרות מנכ"ל תיאטרון אל-מידאן, עדנאן טראבשה, בגל"צ ואמרה: "ההחלטה לא ברורה ותמוהה".
השרה רגב סיפרה כי מנכ"ל התיאטרון שהתפטר אתמול, לא הגיע לשימוע לאחר שעבר תאונת דרכים אולם גם קודם לכן לא התייצב כמתבקש. "צריך לדעת מה קרה בתיאטרון, מי הופיע שם, האם הוא מתעסק רק בתיאטרון וממי הוא מקבל תקציבים. הגיע לשולחני מידע על התמנהלות לא תקינה".

עוד הוסיפה רגב כי יומיים אחרי שהבטיחו בתיאטרון כי לא יקיימו אירועים פוליטים בתיאטרון, נערך אירוע פוליטי של בל"ד. לדבריה אי קיום אירועים פוליטיים הוא אחד מהתנאים לתקצוב. "אין לי כוונה לפזר כספי ציבור לא לצרכי תרבות, יש עיוות בחלוקת התקציביבם שנעשה עד היום, לא מספיק תקציבים לפריפריה, לתרבות יהודים וגם ללא יהודים.

השרה רגהב הוסיפה כי תפנה ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין בעניין. "אני הולכת לשבת על זה עם היועץ המשפטי לממשלה. מדוע המנכ"ל התפטר מתפקידו, למה הוא לא הגיע לשימוע. אני אבדוק אפשרות להביא אותו לשימוע מפני שאני רוצה לדעת מה היה בתיאטרון".

"לאפשר חופש מימון אבל לא אוטומטי"
"אני לא בית משפט אבל יש לי ועדה שמחליטה כל שנה לאן מעבירים תקציבים ולכן אנחנו שואלים שאלות. אנחנו לא מחלקים תקציב לכל מי שרוצה", הוסיפה רגב.
השרה רגב שללה כי מדובר בהתערבות בחופש הביטוי ואמרה: "מבחינתי אין שום מעורבות בהצגה כזו או אחרת, אין לי כוונה לעצור כל הצגה או סרט, אלא לחלק את התקציב בצורה נכונה שיעשה צדק עם הפריפריה".
"אני מתכוונת לקבוע מדיניות ולממש את אחריותי על חלוקת התקציבים. לאפשר חופש מימון אבל לא אוטומטי, בצורה מאוזנת ונכונה. חופש הביטוי הוא בדי אן איי של החברה הישראלית, אין לי כל כוונה למנוע את חופש הביטוי", הוסיפה רגב.