עוד תוכנית של סיכום השבוע הזה עם כל מה שרציתם לדעת על ההשגחה האלהית על מכירת סוף העונה של המדינה 

חמישה ימים בחמש דקות 
ביום ראשון התאבד אפרים ברכה ולקח איתו לקבר חבילה גדולה של סודות כמוסים של אמונה מרוסקת של הערצת צדיקים שכרגיל הכזיבה.

בכל הסיפור הזה מאות המראיינים אלפי המרואיינים מילמלו כל מיני שטויות בנאליות ורק דבר אחד נשכח מלב. איפה בכל הסיפור הזה היה אלהים?
כי אם זה מבחן התוצאה ומי שקצת קורא תנ"ך יודע שזה המבחן האהוב על בורא עולם. במבחן הזה היה כשלון. הצדיק הרב הדגול, האייקון האלהי בדרך לכלא ואחד מגדולי מעריציו האיש שכרע ברך בהתבטלות לפני הרב כי לדעתו הוא ייצג את הבריאה מוטל בבית העלמין לאחר שהתאבד.

הרי אם יש תוכנית גדולה ומי שמאמין בהבלי האלהות מאמין שיש כזו, איך זה יכול להיות שזה מה שאיווה אלהים לשני מאמיניו? האחד לכלא והשני למיתה בטרם עת? איזו יד אלהית שיקספירית כתבה את התסריט המופרך הזה? אמונה, כלא, מוות. כלא-מוות-אמונה. יכול להיות שאלוהים יצא לחופש הגדול ופישל קצת בהשגחה העליונה? ומה זה אומר לאלה שמאמינים ובעיקר לאלה שממש לא? אל תחקור במופלא ממך יגידו לך המאמינים וכרגיל יפטרו עצמם מאחריות.

 
ביום שני בבוקר התעוררנו אנחנו הישראלים וגם היוונים לשחר חדש. שני עמים לבנטיניים עצבנים, בכיינים שחושבים שמגיע להם הכל בחסדי או שמיים או האיחוד האירופי .
אבל היוונים לפחות אמרו לא לאירופה השמנה והשבעה ולפחות עשו את הדאווין של יאללה נסבול אבל נישא את גאוותנו. אבל אנחנו, שערב קודם מכר ביבי את המדינה שלנו לאריה דרעי הפושע ובלי משאל עם נתן לש"ס לשלוט בכל מה שקשור בגיור וכשש"ס שולטת במשהו אתם יודעים איך זה נגמר בדרך כלל או בבית המשפט או בכלא או בבנק. 
ואנחנו? לא יצאנו לרחובות ולא עשינו משאל עם ספונטני שבו היינו צריכים לשאול. נכון, זה לא מקובל ובלי בחירות, אבל גם שם היתה נשאלת שאלה אחת כמו אצל היוונים שהתשובה עליה היא כן או לא. אם קצת כבר בראש הממשלה שלך ואתה כבר לא מאמין יותר למילה שיוצאת מפיו?
99 אחוז היו משיבים כן . אז מה ? הרי בעוד שלוש שנים הוא ייבחר שוב, לא?
יום שלישי מפרסם המבקר את דוח קבילות הציבור. קבילות...חח... מילה מכובסת עם מרכך למשפט שאם היה להם אומץ היו מדפיסים אותו על הכריכה ומביאים אותו ליו"ר הכנסת. הכותרת שאני מציע – "דוח כך מז... אתכם אם אין לכם קשרים, חברים, כסף וג'וב נחשק. כולם משתתפים באורגיה. הביטוח הלאומי, המשטרה, משרד המשפטים ומשרד התחבורה כולם גם יחד קמים בבוקר מקבלים תלונה שלכם ותוקעים אותה באיזו מגירה אכולת עובש.
ושוב כמו בכל שנה מי הדפוקים העיקריים? כמובן, הקשישים, להם לא נותנים קיצבה ודירה ותוו נכה ותור לניתוח ותרופה ועזרי הליכה.
"לכו לעזאזל", אומרת המדינה לקשישיה. חייתם מספיק. עכשיו אתם נטל. אתם לא מייצרים כלום, לא משרתים בצבא, לא מקשקשים בכנסת אתם סתם מטרד שיימשך עד שתמותו אז למה צריך לטפל בכם בכלל?
קחו את קיצבת הזיקנה שלכם תגידו תודה גם על זה ותעזבו אותנו מטיפולים רפואיים ודירות ושירותים חיוניים. לא, לא, כל הקשישים. רק אלה שלא שפר עליהם גורלם והיו פעם חברי כנסת שרים גנרלים מנכלים וסתם עשירים מופלגים. לא צריך את דוח נציב קבילות הציבור כי בין השאר לא יוצא ממנו כלום. כי בשנה הבאה הוא ייראה בדיוק אותו הדבר. יאללה, הקשישים מחכים שגם השנה תדפקו אותם. 
ביום רביעי, כמו בכל יום, שמתי בצד כמה שקלים כדי לשלם את חשבון הטלפון של חבורת 120 מיליונרים, חלקם מיליארדרים שאתם ואני מזה עשרות בשנים משלמים את חשבון הטלפון שלהם. באדיבות דה-מרקר מתפרסמת הרשימה המביכה. איך בגלל חוק עתיק ומטופש מקבלים עובדי מדינה בכירים לשעבר שופטים ואחרים הטבת טלפון ללא הגבלה.
בין הנהנים, אלי יונס, שהרוויח בבנק המזרחי משהו כמו רבע מליארד שקלים, אבל בגלל שפעם היה בכיר באוצר, הוא לא מתבייש עד עכשיו להגיש למדינה חשבון טלפון של אלף ומשהו שקלים כאילו אין למסכן. וכמוהו יושבי ראש בנק לאומי שמרוויחים מאות מיליונים ושופטים, וכולם פנסיונרים מאושרים מעשירי המדינה שלו היה להם טיפה, רסיס של כבוד עצמי היו מוותרים על ההטבה הזו אבל למה שיעשו כך.
מעצבן במיוחד, שבין הזכאים גם שוקי פורר, לשעבר ראש עיריית רחובות ומנכ"ל משרד התעשיה בעבר, שהורשע בעבירה שיש עמה קלון ומקבל עד היום טלפון חינם אלהים יודע למה. נכון הטבה זו בוטלה אבל 120 מיליונרים נותרו תחת כנפיה ומנקרים בבשר שלכם בלי בושה גם את הפרוטות האלה.
אז עכשיו אתם יודעים . מאז ומתמיד כמו גם היום מקבלי ההחלטות דואגים לעצמם בלבד ואל תאמינו להם כשהם מקשקשים לכם הבלים כמו שירות ושליחות ציבורית . את התוצאה תמצאו תמיד בכיס שלהם 
והיום ארבל אלוני מתחיל חיים חדשים אחרי ששוחרר מהכלא.
הרוצח העלוב הזה, שיחד עם חברו החלאה רצחו את נהג המונית דרק רוט\ סתם ככה בשביל הכיף ואחר כך בחופשתם שדדו מכולת והשני ברח בכלל ומשתחרר בעוד שנה ואלוני גם המשיך לבצע פשעים בכלא במקום להשתקם ולהתחרט.
אני בעד שחרור למי שהפנים את הערכים הנכונים למי שפנה עורף לפשע . אבל מי שרצח חף מפשע ואחר כך המשיך במעלליו הוא לא זכאי ללכת הביתה מהטעם הפשוט כי הוא כבר הוכיח שנשאר פושע מסוכן.
רק במדינת החסד והרחמים - לא כלפי קשישים ונכים, אלא כלפי פושעים, רוצחים, אנסים ונוכלים רק כאן אנשים הולכים הביתה בכיף כדי להתכונן לפשע הבא. בארצות הברית העלוב הזה לא היה הולך הביתה עד שיזדקן ויתנוון ולא יוכל יותר לפשוע. ארבל אלוני הוא רק בן 35 זה גיל ששוב אפשר להתחיל.