אחרי שלושה חודשים במעצר, בהם, על פי עורכי דינו, השיל ממשקלו למעלה מ-20 ק"ג, ייצא עורך הדין רונאל פישר למעצר בית, לאחר שעירעור שהגישו עורכי דינו, התקבל בבית המשפט העליון. 



בכך הפכו השופטים את ההחלטה לפיה הוא ייאלץ להישאר במעצר בתקופה הקרובה, או עד תום ההליכים נגדו. הדיון התקיים אמש וההחלטה ניתנה היום.



על פישר הוטלו מספר הגבלות, אשר בעקבותם מנסה בית המשפט למנוע מצב בו ינסה להימלט. הראשון הוא כי לרגלו של פישר יוצמד אזיק אלקטרוני, אשר ילווה אותו וכמו כן, ייאלץ לשעבד שניים מבתיו בעקבות המקרה. הוא צפוי להיות בביתה של חמותו, אשר תארח אותו בתקופה הקרובה. 


ד"ר קרן שפירא-אטינגר, באת כוחו של רונאל פישר, אמרה לאחר הדיון כי: "אנחנו שמחים שעמדתנו התקבלה אך זוהי נחמה פורתא, שכן מצבו הבריאותי של פישר איננו טוב. הוא מקווה לשכנע את בית המשפט בדברים נוספים בהמשך הדרך".
במהלך הדיון, אישרה המדינה כי הליכי החקירה עדיין נמשכים וחלק מהליכי חילוט רכושו של העורר, מקורו באותה חקירה. באי כוח העורר טענו כי החקירה המתנהלת לאחר הגשת כתב האישום, היא למעשה הסיבה העיקרית בגינה עומדת המדינה על בקשתה למעצר עד תום ההליכים.
 
"אין לבית המשפט אלא מה שנגד עיניו, והמסגרת הדיונית הנוכחית היא כתב האישום שלפנינו והבקשה למעצר עד תום ההליכים. מובן כי ככל שיחולו התפתחויות בחקירה הדבר עשוי לשנות את מאזן השיקולים הכולל ואת תמונת המצב, שאז פתוחה הדרך בפני המאשימה לפעול אם בהליכי מעצר ימים או בבקשה לעיון חוזר, על פי שיקול דעתה". כזכור, לפני כחודשיים הוגש נגד פישר כתב אישום בגין עבירות חמורות של שוחד ושיבוש הליכי משפט.