המתקפה נגד ח"כ אורן חזן נמשכת: מוקי גרוסברג, בעל חברת שלטי חוצות כתב אתמול בעמוד הפייסבוק שלו כי חזן השתמש בשרותיו אך לא שילם עבור העבודה.
"חבר הכנסת הצדיק הידוע כאיש ישר ונקי כפיים, אורן חזן, פרסם בחברת 'מבט ראשון פרסום חוצות' אשר נמצאת בבעלותי את מסעדת הבשרים שהיתה בבעלותו באריאל", כתב גרוסברג.
לדבריו הפרסום בוצע בסוף שנת 2011 ובתחילת 2012 בהתאם להסכם שנחתם בין השניים. "אורן העביר שלוש המחאות על סך 3480 ש״ח בגין הפרסום הנ״ל", הוסיף בעל החברה.

אולם לדבריו, "כל ההמחאות בוטלו זו אחר זו במועד הפירעון". לדברי גרוסברג חזן נמנע מתשלום. "לא אעייף אתכם בסיפורים ובשקרים של כבוד חבר הכנסת הנכבד חבר ועדת חוץ וביטחון. 'אני חולה', 'אני בחו״ל', מחר... מחרתיים... תהיה סבלני...".

"דוחה ומתחכם כל הזמן בתירוצים מטופשים"
לטענתו בארבעה החודשים האחרונים ניסה לגבות את החובתוך כדי התכתבויות אישיות עם ח"כ חזן.  "הדגשתי בפניו שאיני מעוניין בפרסום הנושא ואין לי כל כוונה להרע לו , אלא רק לקבל את כספי וכמובן שנבחר הציבור לא מוצא זמן להיפגש או לשלם חס וחלילה".
גרוסברג סיפר כי בא לקראתו של חזן וכתב: "הצעתי לו לפרוס את חובו בתשלומים נוחים אבל הוא דוחה ומתחכם כל הזמן בתירוצים מטופשים. שוחחתי עם שני עוזריו, קבענו פגישות שבוטלו כמובן. הוא הפנה אותי לעורך דינו שפשוט שם קצוץ ולא מגיב".
גרוסברג הסביר מדוע בחר לפרסם את הדברים ברשת הפייסבוק והוסיף: "החלטתי לעשות את מה שאני יודע לא רע וזה פרסום חוצות. אז מעלה את הפוסט הזה עם צילום של ההסכם ושל השלט שפורסם. נתחיל בפייסבוק ונמשיך בשלטים בכל רחבי הארץ עד שהטיפוס הזה ישלם את חובו".
את הפוסט חתם בל החברה בבקשה: "אשמח אם תעשו שיתוף ותפיצו על מנת שהבחור יבין שאי אפשר לרמות את כולם כל הזמן והסלוגן 'ח״כ אורן חזן גם רמאי וגם שקרן'.