יו״ר ״ישראל ביתנו״ ח״כ אביגדור ליברמן, תקף היום (ראשון) את שר הביטחון משה (בוגי) יעלון ואמר: "הגיע הזמן ששר הבטחון יתעורר, יתנער משתיקתו ייתן גיבוי לחיילי צה״ל". 



בפוסט שפירסם ליברמן בעמוד הפייסבוק שלו, הוא תקף את ההחלטה לפתוח בחקירת מצ"ח נגד סא״ל נריה ישורון, שנתן במהלך ״צוק איתן״ אישור לירות לעבר מרפאה בסג׳עייה שממנה ירו מחבלים, ונגד אל״מ ישראל שומר, שירה בפלסטיני שהשליך לעברו אבנים. 



 

הגיע הזמן ששר הבטחון יתעורר וייתן גיבוי לחיילי צה״ל-----שמענו היום על שני מקרים שצריכים להדיר שינה מעיניו של כל מי שצה...

Posted by ‎Avigdor Liberman - אביגדור ליברמן‎ on Sunday, July 12, 2015
״שמענו היום על שני מקרים שצריכים להדיר שינה מעיניו של כל מי שצה״ל יקר לו ושבטחון ישראל חשוב לו", אמר ליברמן, "חקירתו באזהרה של מח״ט בנימין, אל״מ ישראל שומר, והפרסום על חקירתו הצפויה של סא״ל נריה ישורון, הם לא פחות מהפקרות. מח״ט בנימין נהג בדיוק כפי שצריך לנהוג חייל צה״ל שמושלכים לעברו אבנים וסלעים במטרה להורגו, וכבר נוכחנו לצערנו יותר מפעם אחת שאבנים הורגות. גם סא״ל ישורון נהג כראוי כי ״מרפאה״ שממנה יורים מחבלים ואף הורגים קצין שלנו היא מטרה לגיטימית שחובה לטפל בה".

ליברמן דרש להפסיק לאלתר את החקירות ההלו: "הגיע הזמן ששר הבטחון יתעורר, יתנער משתיקתו ייתן גיבוי לחיילי צה״ל ויורה למצ״ח להפסיק את החקירות הללו לאלתר. אם שר הבטחון לא יעשה זאת אז על רה״מ להורות לו לעשות כן. חיילי צה״ל יודעים שיש להם גיבוי מלא של העם אך הם חייבים גם לדעת שהם זוכים לגיבוי מלא של הדרג המדיני ששולח אותם להגן על תושבי ישראל. בכוונתי גם לבקש מיו״ר ועדת החוץ והבטחון לקיים דיון דחוף בועדה בהוראות הפתיחה באש ובמתן גיבוי לחיילי צה״ל".