דוד מורדי היה מעורב בפרשיית סחר בנשים ובשנת 2009 הוא נעצר ונגזרו עליו 12 שנות מאסר. היום (רביעי) פורסם בתכנית "שש עם עודד בן עמי" בערוץ 2 כי שרת התרבות והספורט מירי רגב, עמדה מאחורי שחרורו המוקדם וכי יש לה היכרות מוקדמת עם משפחתו של מורדי.



בני משפחתו של האסיר הם פעילי סניף "הליכוד" בטבריה שעזרו לרגב בבחירות. השרה רגב אמרה אתמול היא פעלה מתוקף תפקידה כיו"ר ועדת הפנים כאשר קיבלה פנייה של אסיר והיא לא מכירה את המשפחה לעומק: "האסיר דוד מורדי פנה אל ח"כ רגב במסגרת תפקידה כמבקרת רשמית על מתקני הכליאה בישראל. מכח כהונתה כיו"ר ועדת הפנים וכפי שאסירים אחרים רבים פנו אליה. האסיר הלין כי חרף פניותיו לרשות לשיקום האסיר הן אינן נענות. בעניין הזה, נעשתה פנייה אל הרשות לשיקום האסיר ושר הרווחה".



יש לציין כי עבירת מורדי היא חמורה והפרשייה בה היה מעורב היא אחת הקשות שנראו בארץ - הוא הביא נשים לארץ בתואנות שווא, כלא אותן וחלקן הוכרחו לעבוד בזנות.



השרה רגב פנתה בזמנו לשר הרווחה, מאיר כהן ולראש הרשות לשחרור האסיר, לקבל חוות דעת נוספת כדי שמורדי ישוחרר מוקדם. לאחר שחוות הדעת הנוספת בוצעה, הוחלט לשחררו.



דוד זגורי, יו"ר סניף הליכוד בטבריה אמר בשיחה טלפונית לתכנית כי הוא לא מבין למה מחפשים את מירי רגב. הוא הוסיף כי היא "חברה טובה, שרה טובה, אשת חייל אבל לי אישית אין שום עניין, שום קשר".