שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.


אחרי שבמשך השבועיים האחרונים של הרמדאן אסרה משטרת ישראל לחלוטין כניסת יהודים להר הבית, החליטו כנראה במשטרה לכפר על הפגיעה ביהודים והעולים להר השבוע מצאו בכניסה שלט גדול וחדש.



המשטרה מכריזה שהר הבית הוא מקום קדוש ולפיכך אסור לפגוע בקדושתו. בראבו למשטרת ישראל. בית המשפט העליון כבר קבע מזמן שזה המקום הקדוש ביותר בעולם לעם היהודי אבל גם הברור מאליו ראוי שייאמר. הלאה. אסור להכניס נשק חם או קר. כל הכבוד. זה מקום קדוש. לבוש צנוע – הידד למשטרה. אסור להכניס משקאות חריפים. נניח, אבל הנה העיקר בגלל קדושת המקום: אסורה הכנסת תשמישי קדושה או חפצים אחרים המשמשים לפעילות דתית/פולחנית.



זה שמשטרת ישראל הפכה עצמה סמרטוט בידי המוסלמים ומניחה להם לשלוט בהר – זה כרגע המצב עד שנשנה אותו. אבל מי המטומטם שיעץ להם לאסור הכנסת תשמישי קדושה בשם קדושת ההר??


 

שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הרעה.

מחקר שנערך במשך עשור בדק את רמת ההשכלה של נשים לעומת מעמדן בשוק העבודה וראו איזה פלא - מתברר שלמרות שנשים משכילות יותר, אנחנו לא מצליחות להשתכר יותר או להגיע לעמדות מפתח בהתאם לשנות ההשכלה. מה אני אגיד לכם - נפלתי מהכסא. סתם, לא.

ידוע כבר זמן רב שאחוז הנשים עולה על אחוז הגברים בלימודי תואר ראשון אבל היחס הזה משתנה ככל שמתקדמים בתארים כך שעם כל הכבוד להשכלה צריך להסתכל בלבן של העיניים של הסיבה האמיתית. התפקיד שלנו לפי החברה הוא קודם כל ולפני הכל להיות רעיות וחשוב מכך - אמהות. "להשאר בגבולות הטבעיים שלנו" כמו שאמרו פרץ ואדם רק לפני כמה שבועות.

נכון, מרגישים כבר בשינוי - יותר אבות בוחרים להיות אבות והמשפחה לאט, אבל נורא לאט, הופכת להיות שוויונית יותר. עד ש"הגבולות הטבעיים" שלנו לא יתנפצו, שנות השכלה רבות יותר לא יעזרו לנו באופן משמעותי.