שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.

אתמול הגיעו  לחורבות שאנור יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השר דני דנון, סגן השר איוב קרא וחבר הכנסת יינון מגל, והשתתפו בטקס שנערך לציון עשר שנים לגרוש היהודים מצפון השומרון. 
הם קראו להקמתם מחדש של  ארבעת היישובים שפונו ונהרסו  באזור הזה. בניגוד לרצועת עזה, ממנה נסוג צה"ל אחרי ההרס והגרוש בהתנתקות  – לא חל שום שינוי במעמד השטח בצפון השומרון. זה עדיין שטח C. צה"ל שוהה בשטח. רק היישובים נהרסו ותושביהם גורשו. 

עברתי לגור בשאנור בחדשים שלפני הגרוש וליבי עם כל מי שדורש לבנות את היישובים מחדש. אבל לא רק ליבי. לא מצאתי אפילו מוח תקין אחד שהצליח להסביר את ההגיון בהתנתקות באזור הזה. הערבים לא קיבלו דונם אחד. ישראל לא זכתה בשום יתרון מדיני. רק היהודים גורשו. גם מי שקיוה שזו מקדמה על חשבון תכנית ההתכנסות והנסיגה מרוב יהודה ושומרון - מבין ודאי כי אין טעם במקדמה אם העיסקה בוטלה. 

שלום כאן גבי גזית והיום אני לא רק השוטר הרע אלא השוטר השמח לאיד. 
סוף סוף, כשצריך, מגיע המבוגר האחראי. אם ההנהגה הכושלת של ישראל לא מסוגלת לעשות שלום ובדרך לפרק את ההתנחלויות המעיקות האלה, אז שיבואו האירופיים וכמו שעשו סדר ביוון יעשו גם את מה שביבי פוחד לעשות.
לא הייתי נכנס לעניין המאוס הזה ומטריח אתכם בפעם המי יודע כמה, אלמלא לפני שעה ראיתי שכתוצאה מהידיעה על הגבלת הבנקים הישראלים שמשקיעים בשטחים קרסו שערי מניות הבנקים בבורסה של ת"א.
כל עוד אתה אריה וחבריך הכרחתם אותנו להשקיע בכם כסף וחיילים סבלתי בשקט. עכשיו, בגללכם גם הולך לנו העתיד  כי מניות לאומי והפועלים נמצאים בכל קרן תגמולים והשתלמות והירידות של היום גורעות מיליארדים מהחסכון לעת זקנה גם שלי. 
אולי לך לא אכפת -  העיקר האדמה, אבל אני דואג לציבור שלם של פועלים שבגלל כל מיני 'מעלה כלום וגורנישט' יהיו עניים לעת זקנה.
אני מקווה שהידיעה נכונה ואז יפול האסימון. ישראל לא יכולה להיות הבריון המתמיד ושמצידי ינהל אותנו ראש ממשלה בלגי.  לפחות לא יהיו כאן התנחלויות אבל יהיה שוקולד בלגי.