שוטר מג״ב, שניהל קשר רומנטי עם צעירה בלי לספר לה כי הוא נשוי, ובתוך כך לווה כספים ממנה ומאמה - ישיב לשתיים את ההלוואה ויפצה אותן בגין עוגמת נפש, כך קבע לאחרונה בית משפט השלום בקריות.
מכתב התביעה שהגישו האם ובתה, תושבות כרמיאל, עולה כי הנתבע, שוטר במשמר הגבול, נשוי ואב לשלושה ילדים המתגורר בצפון, הציג מצג שווא, שבמהלכו התפתחו יחסים רומנטיים בינו לבין הבת, ובמסגרת קשר זה לווה כספים ולא טרח להחזיר.
על פי הנטען, הקשר בין הנתבע לתובעת החל לפני כעשור, דרך אחיה ששירת עם הגבר בצבא. במרוצת הזמן התהדקו היחסים והפכו רומנטיים ואינטימיים - אך הנתבע הסתיר מהצעירה את נישואיו ואת ילדיו תוך טוויית מסכת שקרים על עצמו, על משפחתו ועל עבודתו.

הנתבע הציג מצגי שווא וניצל את היחסים עמה כדי להוציא ממנה ומאמה כספים, שאותם הבטיח להשיב בעתיד - הבטחות שלא מומשו בסופו של דבר.
לטענת התובעות, הנתבע סיפר להן כי נותר לבדו בעולם לאחר שהוריו ואחותו נפטרו. כמו כן סיפר כי הוא עובד כסוכן סמוי במשטרה ולכן רוב הזמן אי אפשר להשיגו בטלפון.
על פי כתב התביעה, האם ובתה העבירו לרשות הנתבע סכומים שהסתכמו ב־66 אלף שקל. עוד ביקשו מבית המשפט לפסוק פיצוי בגין עוגמת הנפש, ההונאה והרמייה, עקב מצג השווא והסיטואציה שאליה נקלעו. לדבריהן, במהלך ניסיונן לדרוש ממנו את הכספים בחזרה התחקו אחר מקום מגוריו ונדהמו לגלות כי הוא נשוי ואב לילדים. השתיים ציינו כי ההתחזות וההונאה הסבו להן עוגמת נפש רבה.
הנתבע מצדו טען כי מדובר בתביעה שקרית שמטרתה ניסיון לסחוט ממנו כספים, ויש בה פרסום לשון הרע נגדו. הוא הכחיש את המעשים המיוחסים לו ואת הקשר הרומנטי עם הבת, וטען כי בסך הכל קיבל מהתובעות סכום של 15,500 שקל, שגם אותו, כך לדבריו, החזיר במלואו.
השופטת לובנה שלאעטה חלאילה כתבה בפסק הדין כי התרשמה שהאם ובתה דוברות אמת, וכי הבת אכן נפגעה, היות שהייתה בטוחה שהיא נמצאת בקשר רומנטי עם בחור, בלי לדעת כלל שהוא נשוי. עוד כתבה השופטת כי הנתבע הותיר עליה ״רושם של אדם מתוחכם בעל לשון חלקלקה״, וכי גרסתו הייתה בלתי עקבית ונמצאו בה סתירות.

השופטת פסקה כי על הנתבע להשיב לתובעות 66 אלף שקל ונוסף לכך לפצותן ב־12 אלף שקל בגין עוגמת הנפש שגרם להן. כמו כן הורתה לו השופטת לשלם הוצאות משפט בסך 15 אלף שקל.