פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) כתב אישום חמור נגד אליהו ג'ני, בן 40 מירושלים, נשוי ואב לילדים, בגין אונס קטינה מאז הייתה בת 12.



ג'ני הכיר את המתלוננת ואימה מאז היתה בת שנתיים וכשהגיעה לגיל 12, במשך שנה ביצע בה עשרות עבירות של מעשי סדום ואינוס ועשרות מעשים מגונים. כך עולה מכתב האישום שהגישה עו"ד ענת גרינבאום מפרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי בעיר. עוד מיוחס לנאשם עבירות של מעשה סדום וניסיון אונס של המתלוננת בהיותה בת 15 וחצי, היינו לפני כחצי שנה.



בכתב האישום נטען כי בעת שהמתלוננת היתה בת 12 היא היתה מגיעה לביתו של ג'ני, פעם בשבוע כדי לעזור לו לטפל בילדיו. ג'ני כך נטען, ניצל את ביקוריה בביתו כדי לפגוע בה מינית ובתדירות של מספר פעמים בחודש. לעיתים היה מסיע אותה לביתה או מביאה לביתו וברכבו היה מבצע בגופה מעשים מתועבים.



לא מעט פעמים בסמוך לגן החיות התנ"כי בירושלים היה עוצר את רכבו משיל את בגדיה מעליה ומבצע בה מין אוראלי ועבירות מין נוספות. בכל אותם מקרים התריע הנאשם את המתלוננת לבל תספר על מעשיו לאיש.



במהלך תקופה זו הוא ביצע עשרות מעשי סדום בקטינה, בעל עשרות פעמים קטינה שלא בהסכמתה החופשית וביצע עשרות פעמים מעשים מגונים. נטען בכתב האישום.



עוד עולה מכתב האישום כי "בשנת 2015, כשהמתלוננת הייתה בת 15.5, היא קבעה עימו שיאסוף אותה מבית הספר ויאפשר לה לנהוג ברכבו. ג'ני אסף אותה ונסע ליער עמינדב, שם הורה לה לעבור למושב האחורי וביצע בה מעשה אינוס ומעשה סדום בניגוד לרצונה ובעודה מתנגדת למעשיו.



הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.