שלום כאן גבי גזית ואני היום השוטר הטוב, מה זה טוב? ממש מאוהב.

לאתר של רדיו ללא הפסקה

כן, התאהבתי בשר האוצר כחלון. לא הצבעתי לך כחלון. לא האמנתי שאחרי הסלולר נותר בך עוד כוח להמשיך אבל הנה.
התחלת עם הדיור וזה נראה טוב, אתה ממשיך עם המזון ואולי זו התחלה, אבל גולת הכותרת, אותה גיליתי היום בחוק ההסדרים, היא כי נראה שאתה הולך לכסח את ההון השחור ואת מעלימי המס למיניהם, וגם אלה שעושים את זה בחסות רואי חשבון מתוחכמים.

לאתר התוכנית "חמש בערב"
 

בקיצור אם הכל יעבור, אז סוף סוף כמו באמריקה מכורתי הדמיונית אם תעלימו מס או אפילו תתכננו איזה קומבינה תלכו לכלא ל-10 שנים.
באמת הגיע הזמן.  נמאס לי לעבוד ולשלם חמישים אחוז מס כשהטייקונים עושים צחוק. שימו לב עבריינים, מה ישלח אתכם לכלא?
עבירות מס שנעשו בכוונה לרמות ייחשבו עבירות מקור בחוק לאיסור הלבנת הון. עבירת מקור היא פעולה שבגינה נצבר ההון הנגוע (סחר בנשק, בסמים או בנשים; סחיטת דמי חסות וכדומה). לך על זה חזק כחלון. תזרוק לכלא את כל המתוחכמים אלק לכלא ל-10 שנים ובדרך עוד חוק קטן ... טייקונים לוקחים הלוואות מהבנק – ומחזירים!. 

שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע. 
מה למען השם עובר במוחם המצומצם של כל אלה שמפיצים ברשתות החברתיות ידיעה בדויה לגמרי, מאתר סאטירי לחלוטין, חתומה בידי עיתונאי לא קיים לפיה הנשיא רובי ריבלין לא ביקר את משפחתה של התינוקת אדל ביטון שנהרגה לאחר שנפגעה מידוי אבנים של פלסטינים. 
מה גורם למעוטי האיי קיו האלה להעלות את הידיעה הזו לעמוד הפייסבוק שלהם, תוך שהם מאמינים שמדובר במעשיה אמיתית, ועוד להוסיף עליה כהנה וכהנה על כמה הנשיא בוגד וכמה צריך לאשפז או לתלות או להוקיע אותו על עמוד הקלון. 
ובמילים אחרות, למה יש סביבנו, בעיקר בימין הקיצוני, כל כך הרבה מטומטמים, למען השם?