הסוף לשמו של הרחוב שעורר סערה ציבורית, ונקרא על פי החשד על שם הכינוי שנתן ראש העיר הקודם של אור יהודה, יהודה יוסף לאחת המאהבות שלו.  



ראש עיריית אור יהודה בפועל עופר בוזי, הורה היום (שלישי)  לעובדי אגף השפ"ע (שיפור פני העיר) בעיריית אור יהודה, להסיר את כל שלטי רחוב "באלי". בהתאם להוראת ראש העיר, בשעה 11:00 בבוקר הגיעו עובדי עיריית אור יהודה לרחוב והסירו את כל השילוט המדובר.  



כזכור, בכתב אישום כנגד ראש עיריית אור יהודה לשעבר יהודה יוסף, המייחס לו 25 אישומים ובכללם עבירות של גניבה בידי עובד ציבור, בעילה אסורה בהסכמה, ומעשה מגונה ללא הסכמה, נטען כי הוא  כינס ישיבה של מועצת העיר ו"הציע מספר שמות לאיזור תעשיה חדש. כל השמות שהציע הנאשם נבחרו מיד ברוב קולות, ללא דיון מהותי. השמות שהציע הנאשם היו: רחוב שירת הזמיר, רחוב משה גניש, רחוק אופק ורחוב באלי. הנאשם לא הסביר מדוע בחר בשמות אלו ולא נשאל על כך". 




הרחוב באור יהודה ללא השלט "באלי". צילום: אבשלום ששוני 


הטענות העיקריות, על פי כתב האישום הן באשר לשם "באלי", שככל הנראה נחשב לשם החיבה שבו נהג יוסף לכנות את אחת המאהבות שלו, כשהגדיל לעשות והבטיח לה, לכאורה, כי הוא יסכים לקרוא לשם של רחוב על שמה.



ראש העיר בפועל עופר בוזי מסר: "אור יהודה תמשיך ותהיה מקור של גאווה לתושביה. הסרת שילוט רחוב "באלי" היא מעשה סמלי בעל חשיבות רבה לתדמית העיר, מעשה שמעביר מסר של אחדות. 
 
הוא הוסיף כי "אור יהודה היא עיר נפלאה עם תושבים נפלאים וטובים - ולא אתן לפגוע בתדמיתה ובגאוותה של העיר, בשורה התחתונה זה מה שקרה בשבועות האחרונים. כראש העיר ההחלטה היא שלי והאחריות היא עלי, לכן קיבלתי את ההחלטה והוריתי לעובדי העירייה ליישמה באופן מיידי". 
 
בהתאם להחלטתו, מסר בוזי כי לאחר הבחירות לראשות העיר הוא מתכוון לכנס את  עדת השמות העירונית בכדי שזו תדון בבחירת שם חדש לרחוב. אחת האופציות שוועדת השמות תשקול הנה רחוב "ניסים באלי" על שם המחנך והנגן – תושב אור יהודה.