שיחה מפתיעה שיצאה משליטה - אופיר בר זהר, העוזרת האישית של ח"כ תמר זנדברג, הסבירה לשי ודרור, בתוכנית הבוקר ב-103FM, מדוע היא יצאה להגנתה של חברת הכנסת כאשר גדעון רייכר העז להחמיא לה ולטעון שהיא יפה. בהמשך גדעון רייכר הזועם הצטרף לשיחה וניסה להעביר את הדוברת שיעור בנימוסים והליכות.



צמד השדרנים שוחח תחילה עם הדוברת של ח"כ תמר זנדברג וניסה להבין על מה המהומה: "גדעון רייכר הסתכל על תמר זנדברג בצורה מבזה, כמי שסוקר עמוד שווארמה, ואמר 'היא יפה למרות שהיא שמאלנית' וכל החדר נקרע מצחוק", סיפרה, "אני התעצבנתי ואמרתי לו שזה מבזה. זה היה מכוער, הדבר מקטין אותה ומצמצם".

שי ודרור התפלאו: "להגיד על אישה שהיא יפה זה מקטין? תראי לאן הגעתן עם הפמיניזם האובר הזה שמחמאה כבר נחשבת לביזוי. על ביבי לא אמרו תמיד
שהוא חתיך ונראה טוב מה הבעיה להגיד שאישה יפה? איך זה מבזה אותה?"


"בתור גברים אם אתם לא מבינים את החוויה הנשית הזאת שמקטינים ומצמצמים אותך למראה חיצוני שוב ושוב במרחב הציבורי, אולי כדאי שגם אתם תשתקו קצת ותקשיבו מה זה אומר ולמה זה לא נעים", השיבה בר זהר, "יש פה פטריאריכה בזה שגברים מתייחסים שוב ושוב רק למראה חיצוני של נשים כאילו הן קיימות בעולם כדי להיות נעימות בעיניים".

בשלב הזה הצטרף לשיחה גדעון רייכר הנסער לשיחה: "אני עשיתי את השגיאה של חיי, החמאתי למישהי שנראתה טוב", אמר רייכר, "אני מכה על חטא, אני עפר לרגליה. איך ייתכן שאני לא אתייחס לרוחניות העמוקה שלה". 

"זה מבזה בעיקר אותו", ענתה בר זהר, "הוא גם התייחס לאיך שאני נראית, קרא לי מדובללת והציע לי להסתרק". 

רייכר הנרגז כל כך התעצבן מדבריה של העוזרת ולא נתן לאף אחד מהנוכחים להשחיל מילה: "אם היית תלמידה שלי הייתי מלמד אותך שלא נכנסים אחד לדברי השני, קודם מקשיבים עד שמסתיים ואז מתחילים לדבר. פתאום נכנסה לה בשצף כזה של  מילים. אני לא זוכר דבר כזה, בלי סוף היא מדברת ומדברת, היא לא מציגה את עצמה ונובחת. אם היית תלמידה שלי הייתי מלמד אותך שדוברת צריכה להיות רכה".