כמו בכל יום, בוחרים אריה אלדד ובן כספית את הדבר שהפריע להם במהלך היום וגם הדבר החיובי שקורה מבחינתם, כחלק מתוכנית האקטואליה. התוכנית משודרת בכל יום מהשעה 17:00 ב-103FM.




 
שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב


אני בעד רפורמת הקורנפלקס. אני בעד רפורמת ביטוח הבריאות ואני בעד הגברת התחרות בשוק הבנקאות. אבל לו הייתי היום חבר כנסת הייתי מצביע נגד שלושתם כי הממשלה דוחפת אותן בחוק ההסדרים. ולכן מגיע שוטר טוב ליושב ראש הכנסת שנלחם בחוק הזה.
 

מה שהמציא שר האוצר  יצחק מודעי לפני 30 שנה כדי להתגבר על משבר כלכלי עונתי הפך כמעט לחוק יסוד. הממשלה לא מסוגלת כבר להעביר תקציב במדינה בלי לנצל את ההזדמנות ולעקוף את תהליכי החקיקה הרגילים של הכנסת ולקחת טרמפ על חוק התקציב שהקואליציה חייבת להעביר בלי יותר מדי דיונים וברבורים. הגיע הזמן לבטל את החוק הזה מכל וכל. רוצים רפורמה בביטוחי בריאות – תחוקקו  אותה כמו שצריך. שהועדות בכנסת יבדקו כל פסיק כדי שאנשים לא יתעוררו מחר בלי ביטוח ובלי בריאות. אם רפורמת הקורנפלקס טובה היא תעבור גם בלי טרמפים.
שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע

שר החינוך נפתלי בנט החליט לא לחדש את החוזה של יו"ר ועדת הרפרטואר של סל התרבות, דר' בלהה בלום, זו הועדה שאישרה את הכנסתה לסל התרבות של ההצגה הזמן המקביל, בה מתוארים חייו של מחבל שרצח חייל ישראלי, אני תמכתי בהחלטתו של בנט לבטל את הכללתה של ההצגה בסל התרבות ולהוציא אותה משם, זו היתה החלטה נכונה, מדוייקת ולא מתלהמת, מה שאי אפשר להגיד על הדחתה של יושבת ראש הוועדה, כאן לדעתי חוצה בנט את הקו הדק המפריד בין מעשה נכון למעשה מתלהם, כשאתה מתחיל להדיח אנשים שפועלים בניגוד לציפיות הפוליטיות שלך, זה מתחיל להיראות כמו ציד מכשפות, ומה שמתחיל להיראות כמו ציד מכשפות בדרך כלל נגמר כמו ציד מכשפות.

תוכנית האקטואליה, כל יום, 17:00-18:00, ב-103FM.