כל 54 הגופות של נוסעי המטוס האינדונזי שהתרסק ביום ראשון במחוז פפואה שבמזרח המדינה, נמצאו על ידי צוותי החיפוש, כך מסרו הבוקר (שלישי) גורמים בממשלה בג'קרטה. בין ההרוגים שלושה תינוקות ושני ילדים. 



בנוסף, איתרו המחפשים את הקופסה השחורה של המטוס של חברת "טריגנה אייר סרוויס", והרשויות מקוות שיוכלו לגלות מדוע הוא התרסק.



הרשויות סירבו לומר מה היא הסיבה להתרסקות, אולם מוקדם יותר הודיעה סוכנות לאיתור והצלה כי ייתכן שלתוואי השטח באזור היה קשר לאסון. מנהל המבצעים של הסוכנות, גנרל הרונימוס גורו, אמר כי המטוס הדו מנועי פגע ככל הנראה בפסגת הר לפני שהתרסק לתוך ערוץ נחל בהרי בינטאנג, כשבעה ק"ל מהעיר אוקסיביל, אליה היה אמור להגיע. 



חוץ מנוסעים, היה על המטוס גם בכם של 470 אלף דולרים שהיו מיועדים להגיע לכפרים מרוחקים והועברו בטיסה בגלל התשתיות הרעועות באזור הזה של אינדונזיה. 



המטוס שהתרסק, מדגם ATR 42-300 הוא תוצר של שיתוף פעולה בין חברת איירבוס לחברת Alenia Aermacchi, ששייכת לחברת התעופה 'פינמכאניקה' האיטלקית.  הוא ערך את טיסתו הראשונה לפני 27 שנים.



ל"טריגנה אייר סרוויס" יש צי של 14 מטוסים, שגילם הממוצע הוא 26.6 שנים. מאז החלה החברה לפעול, ב-1991, ארעו במטוסיה 14 תקריות חמורות, כשעשרה מטוסים הוצאו בעבר משירות.