שלום אני אריה אלדד ואני היום השופט הרע



לפעמים אנחנו  עומדים נדהמים מול פסיקות של בית המשפט העליון. האם ייתכן שהמוסד המשפטי העליון שלנו שמאלני? ואיך זה נעשה? הרי יש תשעה  חברים בועדה לבחירת שופטים, יש שם ארבעה  חברי כנסת ורק שלושה שופטים אז איך פועלת שיטת חבר מביא חבר?


לאתר 103FM

קלמן ליבסקינד ב"מעריב סופהשבוע" ורויטל חובל ב"הארץ" היום חושפים את השיטות. יש קורס הכנה למועמדים. מי שלא עובר אותו לא יהיה שופט. הקריטריונים הם לא בחינת ידע בכתב, אלא התרשמות פסיכולוגית עאלק מאישיותם של המתמודדים.


בתוך המערכת יש עוד מנגנון סינון של שתי שופטות בדימוס שרק בהן תלוי אם שופט יקודם משלום למחוזי, ממחוזי לעליון. אחרת הוא בכלל לא מועמד. כך מוודאים שרק מי שמיישר קו עם השמאל ששולט היום בבית המשפט – יובא בכלל לדיון ולמינוי. הגיעה הזמן לשנות מן היסוד את שיטת מינוי השופטים בישראל

שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב

על פי הדיווחים, במשרד הרווחה מיפו את מספר הקטינות שמנוצלות בזנות, שעומד על תשע מאות ושבעים, בנוסף להן מדובר על כמאתיים וחמישים קטינים באותו מצב, לא כולל טרנסג'נדרים.

אני חושב שהגיע הזמן שמישהו ינסה למפות ולספור ולהגדיר את התופעה המחרידה הזו, אולי בהמשך גם ננסה לפתור אותה ממש, לא יכול להיות שמאות ילדים וילדות מבתים הרוסים או בעייתיים ימכרו את גופם תמורת כסף ויישאבו לתעשיית הבשר המחרידה הזו, אסור לנו להשלים עם התופעה הזו כמדינה וכבני אדם.