בוקר טוב שבוע טוב נפתח כרגיל עם יום בדקה.
אז הבוקר אנחנו יודעים שככה היינו קרובים להפצצת מתקני הגרעין באיראן אבל בגלל רשימת הפחדנים שלא אהוד ברק יעלון ושטייניץ זה לא קרה ועכשיו אנחנו מסובכים עם כל מה שאתם יודעים.

 

והבוקר אנחנו גם יודעים שבגלל דרעי וחבריו פרוייקט הרכבת התחתית במקום שיימשך שלוש ארבע שנים ייגרר לפחות שבע אם לא יותר כי במדינת הכפייה הדתית שאולי עוד לא ידעתם אבל ראש הממשלה האמיתי שלה זה לא ביבי אלא דרעי.

לאתר 103FM, רדיו ללא הפסקה   

ביום שישי פוצץ גשר מעריב וכמובן שהיה צריך לפנות את שרידי הבטון וצריך לאמר שמי שעשה את זה פעל מהר וביעילות רק מה לגודל הזוועה העבודות 
נמשכו קצת אחרי כניסת השבת.

אז בא הצדיק האיש המוסרי נקי הכפיים זה שלא דבר בו רבב אריה דרעי ומייד שלח מחאה חריפה לראש הממשלה ובה גם איום. אתם מבינים הפושע מאיים על הנורמטיביים שאם עוד פעם אחת יהיה חילול שבת בפרוייקט ציבורי אז תשמעו מאיתנו.
 

רבות דובר בתוכנית הזו על חוצפתו של הפושע שהפך מאסיר ליקיר ובמקום להודות לטפשים שמוכנים לכלול אותו בממשלתם הוא מגדיל את נפח אשכיו ומתחיל לאיים.

לא היה קורה כלום אם העבודות היו נדחות למוצאי שבת אומר החצוף הזה ובפעם הבאה ש"ס לא תעבור לסדר היום . מאיימים הא? למדת משהו בכלא דרעי? אז אנחנו אומרים לך לא היה קורה כלום אם העבודות היו נדחות לערב שבת?

ברור שהיה קורה - עוד עיכוב בבניית הרכבת שבלאוו הכי בכל מדינה מתוקנת הבנייה היתה נמשכת שבעה ימים בשבוע כדי לקצר את סבלם של התושבים אבל מה אכפת לדרעי סבלם של תושבי ת"א?

שייחנקו באבק עשרות שנים העיקר שהוא יוכל להראות לצאן מרעיתו שהוא פעיל. אבל החלק האירוני גם אם המעצבן הוא המקום ממנו מדבר דרעי ומוחה על חילול השבת. דרעי שעבר על אחד מעיקרי עשרת הדברות לא תגנוב מנסה באופן מעוות ומעורר רחמים ושאט נפש על דיבר אחר זכור את יום השבת לקדשו. אגב אפילו בעשרת הדברות לא נאמר שאסור לעבוד בשבת אלא לקדשה.

גבי גזית, כל בוקר, א'-ה', בין 10:00-12:00 ב-103FM, רדיו ללא הפסקה
 
אז מה היה לנו לפי דרעי בשבת מותר לגנוב וגם ביום חול אבל להגן על בני אדם מפני סכנה של מפולת של בטון שזה ממש פיקוח נפש ? זה לא וכל זה בזמן שדרעי יודע שתל אביב היא עיר שבה מתבצע חילול השבת הכי גדול . בארים מסעדות תחבורה פריצות כל החבילה וזה בסדר כי זה נעשה על ידי אנשים פרטיים . אבל כשהמדינה עושה - זה לא.
 
תחזור לכלא דרעי זה המקום הכי מתאים לך תתפלל שם תלמד בעיקר את משנתו של הלל הזקן שאמר גם לך כי כל התורה על רגל אחת היא ואהבת לרעך כמוך ולא כמו שאתה מפרש וגנבת מרעך אליך.