שר החינוך, נפתלי בנט, השתתף בישיבת ועדת החינוך לקראת פתיחת שנת הלימודים והביע את סלידתו מכותרת התוכנית 'האחר הוא אני' שהגה קודמו לתפקיד, ח"כ הרב שי פירון.
"אני לא מסכים עם 'האחר הוא אני'. האחר הוא לא אני, כל אחד הוא שונה". עוד אמר בנט: "אני לא מאמין בטשטוש זהויות ולא מאמין בלעשות מילקשייק כך שכל תלמידי ישראל יהפכו לנוזל ורוד".
דרור רפאל והדר לוי התקשרו היום (שלישי) לשר החינוך לשעבר בתכנית הבוקר שי ודרור ברדיו 103FM וניסו לברר מה דעתו על התבטאויותיו של בנט. ח"כ שי פירון ניסה לשמור על אדישות: "בישראל יש דמוקרטיה. בנט נבחר להיות שר החינוך אז יאללה, נו... שיהיה". 

דרור והדר ניסו לדובב את פירון ולגרום לו להגיד את אשר על ליבו אך הוא התחמק בדרכים פתלתלות: "חברים יקרים", פנה פירון לצמד המגישים, "מה שלומכם הבוקר? מה חדש אצלכם?".
דרוד טען שבנט יורק בפניו של פירון. "אני אדם שלא אוהב להתעמת", השיב פירון לדרור, "אני חושב שבנט יורק עליך לא פחות מאשר הוא יורק עליי. אולי כדאי שאתה תשמיע את הביקורת כלפיו?". 

דרור השיב בגיחוך: "לא הייתי שר החינוך וכפי הנראה ולפי הדרך שבה הקריירה שלי מתנהלת יכול להיות שגם לא אהיה". פירון לא נותר חייב והציע לדרור סיוע אישי: "אם נעבוד על זה יחד יכול להיות שאוכל להכשיר אותך לתפקיד. מבחינת המשקל אתה בסדר, ומבחינת הגובה... נעבוד על זה יחד".
דרור תהה מה ההבדל בין התכנית 'העצמת זהויות' של בנט לבין 'האחר זה אני' וח"כ פירון הסביר: "אני לא מבין מה ההבדל וחושב שמדובר בטרמינולוגיות שמסתירות עמדות אחרות. אני לא יודע למה מכל צבעי הנוזל הוא בחר דווקא במילקשייק בצבע ורוד".
"יכול להיות שבנט מקנא בגלל שאתה ירדת במשקל והוא לעומתך רק מעלה במשקל?" תהתה הדר, "והאם ייתכן שהדיאטה שלך הורכבה ממילקשייק ורוד?".
"זה היה דווקא מילקשייק ירוק" צחק ח"כ פירון והוסיף: "הדיאטה שלי בסדר גמור, ברוך השם. ממני לא ייצאו חדשות". 
ערכה: אפרת קורמן