בית המשפט המחוזי בתל אביב, הגיש היום (חמישי) כתב אישום נגד אור אהרון אלמוזלינו, תושב בני ברק בן 34, המייחס לו עבירות של בעילה אסורה בהסכמה (ריבוי מקרים) ומעשה מגונה בקטין תוך ניצול יחסי תלות ומרות (ריבוי מקרים).



מכתב האישום אותו הגישה עו"ד יעל הראל, עולה כי הנאשם שימש כאחראי על מלצרים באולם אירועים בבני ברק נכון לתקופה הרלוונטית. במסגרת תפקידו היה אחראי הנאשם על גיוס מלצרים לעבודה, לדאוג למילוי מטלותיהם כראוי ולשלם להם בסופו של כל יום עבודה.



במהלך החודשים מרץ - אפריל 2015, הכיר הנאשם שני נערים, קטין בן 15 וקטינה בת 16 וגייס אותם לעבודה עמו, תוך ניצול מצוקתם הכלכלית ותמימותם. בכתב האישום מתואר כיצד הנאשם זמם תכנית מסודרת לכאורה להפיל את הקטינים ברשתו ובמהלך התקופה ובניסיון לשכנע את הקטינים ללון בדירתו, יצר הנאשם עבורם ועבור חבריהם, בדירתו, מקום מפגש ואף בילה עמם וזאת במטרה לטעת בהם תחושת ביטחון.



על רקע זה, נוצרה מערכת תלותית בין אלמוזלינו לבין המלצרים באולם בכלל והשניים האמורים בפרט. הנאשם כך עולה, קירב את הקטינה והקטין אליו, ביצע בקטין מעשה מגונה ואילו עם הקטינה קיים יחסי מין בהסכמתה כביכול.



התובעת טוענת כי במספר הזדמנויות שונות, ניצל הנאשם את יחסי התלות והמרות שנוצרו בינו ובין הקטינים וביצע בקטין מעשה מגונה. בנוסף, ביצע הנאשם בקטינה מעשים מגונים ובעל אותה בהסכמה.



בבקשת המעצר ציינה עו"ד הראל כי "מסוכנותו של המשיב נלמדת מהאופן בו ניצל את פערי הגילאים בינו ובין הקטינים ואת מצוקתם הכלכלית. קרבם לסביבתו, גרם להם לעבוד במחיצתו וללון בדירתו וכל זאת על מנת לאפשר לו לבצע בהם עבירות מין".