בבית החולים שיבא תל השומר אישרו כי חלה התדרדרות משמעותית במצבה של ריהאם דוואבשה, אם המשפחה שנפגעה בשריפה לאחר שנזרק בקבוק תבערה לעבר ביתה שבכפר דומא.



התינוק עלי דוואבשה ואביו סעד נספו בהצתה שאירעה בסוף יולי האחרון ואילו הבן אחמד דוואבשה בן ה-4 מאושפז בבית החולים ומצבו משתפר.

בבית החולים שיבא בו מאושפזת ריאהם בשבועות האחרונים במחלקת הטיפול הנמרץ הזעיקו את בני המשפחה במהלך השבת ודיווחו להם כי מצבה מוגדר כעת אנוש והיא נמצאת בסכנה מיידית לחייה כאשר 24 השעות הקרובות קריטיות עבורה.

בנה, הפעוט עלי דוואבשה, נשרף למוות בפיגוע שאירע לפני חמישה שבועות. הוריו ואחיו אחמד בן ה4 אושפזו כשמצבם קשה. כשבוע לאחר מכן האב, סעד, שהיה מאושפז בבית החולים "סורוקה", נפטר מפצעיו. ואילו במצבו של הילד אחמד דווקא חל שיפור והוא משתקם.

בני משפחתה נמצאים כעת ליד מיטתה, כשכעת בצאת השבת קרובים נוספים מתאספים בבית החולים. "אני בספק גדול אם היא תשרוד את זה", סיפר בן דודה מנור דוואבשה, "היא כבר חודש לא באמת איתנו, מורדמת ומונשמת. כל יום אנחנו מגיעים לבית החולים, נמצאים איתה, אבל אין כל שינוי. מבחינתי איבדתי אותה כבר אז בשריפה, אבל זה עדיין עצוב מאוד. קשה לי גם המחשבה על אחמד הקטן שכבר איבד את אחיו ואת אביו ועכשיו גם זה קורה, אני לא יכול לדמיין סיטואציה יותר נוראית".

מלבד מצבם הבריאותי הקשה, מנור מתוסכל גם מהעובדה שהמפגעים טרם נתפסו: "אם ערבים היו עושים דבר כזה אין סיכוי שהמשטרה הייתה עוברת על זה ככה, אף אחד לא עדכן אותנו בכלום מאז ומי שעשה את זה עדיין מסתובבים חופשי. מה שהם עשו זה רצח, וזה שהם עדיין מסתובבים חופשי כואב לא פחות מהמעשה עצמו".