תכנית הבוקר של גבי גזית, המשודרת כל יום א'-ה' בין השעות 10:00-12:00, עסקה הבוקר (שני) בדברי הפתיחה שלה בערן מלכה, השוטר מפרשת פישר.



אתמול חזינו באירוע קורע לב. דמעות חמות זלגו מעיניי ובכיתי יחד עם ערן מלכה, השוטר המושחת, שפרץ בבכי וסיפר גם איך שקל להתאבד מרוב צער על מעשיו הנלוזים.



חשבתי מר מלכה על האלטרנטיבה. במקום לבכות ולהתאבד מה דעתך? אולי פשוט יכולת להיות שוטר הגון ואז לא היית צריך להיות מוטרד במחשבות מורבידיות?




אז כדי שגם אתם מאזינותיי ומאזיניי היקרים תצטרפו לבכי הכללי, הנה רשימת מעלליו של מלכה על רקע המנגינה הנפלאה של השוטר אזולאי שלא הייתה לו יאכטה ולא סיגרים והוא הסתובב ברחובות לבד בגשם לא בכה ולא שקל להתאבד.





ולקראת החג ערן מלכה, החליטה מערכת התכנית להעניק לך שי מיוחד לקראת החגים, כך מקובל נכון? כדי שלא תסתפק בתפוח והדבש שתקבל משירות בתי הסוהר.

השי שלנו לך הוא דיסק עם מוסיקה יפהפייה שתנעים את זמנך בכלא. על עטיפת הדיסק תמונה קבוצתית של החבורה: אתה, רונאל פישר ורות דויד. מסביבכם יונים של זהב ועלה זית ובפנים הדיסק שכולו שירי בכי דמעות ויגון להנאתך.

אבל ערן, כדי שלא תהיה ממש עצוב בסיום השמיעה ושתוכל להירדם בכל זאת צרפנו שיר בונוס, שיר מלא תקווה לעתיד, שיר אופטימי שיחזיק אותך עד השחרור.