שלום, אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.


בכיר ברשות הפלסטינית צוטט כמי שאומר שאבו מאזן מתכוון להכריז על ביטולם של הסכמי אוסלו. ואני אומר – בראבו אבו מאזן. זה מה שנתניהו היה צריך לעשות ברגע שעלה לשלטון אבל אין לו עמוד שדרה מתאים להחלטות מסוג זה. והכי מצחיק זה שזה מפחיד אצלנו כל מיני שמאלנים וכאלו שחושבים שהם במרכז הפרגמטי. מה יהיה? נצטרך לכבוש את יהודה ושומרון. לפנות זבל לערבים. להאכיל שני מיליון בני אדם.



אז ככה. גם לפני אוסלו לא האכלנו אותם ואת הזבל הם ניקו לבד. ומי שדוחף לנו בכל הכוח את הבלוף שרק שיתוף הפעולה עם מנגנוני הביטחון של ארגוני המחבלים הנקראים הרשות הפלסטינית הוא שמגן עלינו מפני גל הטרור – שיבלבל את המוח למישהו אחר. בלי צה"ל והשב"כ היה פה טרור כל יום. ובלעדיהם – גם אבו מאזן לא היה נשאר יום אחד. יאללה חביבי. תבטל ותעוף.



לאתר 103FM


שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע.


לפעמים אירוע אחד קטן, לכאורה שולי וזניח, מלמד אותך על הבעיה האמיתית יותר מאלף ועדות חקירה וקטסטרופות. כך היה היום, כשפורסם דוח ועדת הבדיקה על מחדל מצעד הגאווה בירושלים.



מסקנות קשות נגד שבעה קציני משטרה, חלקם בכירים, ומה אתם חושבים הקצינים האלה עשו מיד, התפטרו? אז זהו, שלא. הכו על חטא? אז זהו, שממש לא. הם מסרו למח"ש חומר על מפקד המחוז שלהם, ניצב משה צ'יקו אדרי, כי הוא יצא רק עם הערה פיקודית, אז הם הלשינו עליו, תחזיקו חזק, שהוא נהג להכניס מקורבים שלו לצפות במשחקי כדורגל בלי כרטיס.



טוב, אין הרבה מה להוסיף על זה, כל אחד יתעטף במחשבות הנוגות שלו, אלה הם האנשים שמופקדים על שלומנו וביטחוננו, ושיהיה לכולנו בהצלחה