גבר בן 70 נהרג ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני היום (שלישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 2, ממחלף אולגה לכיוון מחלף ינאי. 
חובשים ופאראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה קבעו את מותו של גבר כבן 70 ופינו לבית החולים הלל יפה גבר כבן 20 עם חבלת חזה וגפיים וגבר בן 46 עם חבלת ראש. 
בעקבות התאונה נסגר לתנועה כביש החוף לזמן קצר לשני הכיוונים, בין מחלף ינאי למחלף קיסריה. מדיווחים ראשוניים עולה כי ככל הנראה אחד הרכבים נסע נגד כיוון התנועה והתנגש ברכב שהגיע מולו. 


מהמשטרה נמסר כי ניידת של שיטור משולב היא אחד מכלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה. ככל הנראה יצאה הניידת לסרוק אחר הרכב שדווח כי נוסע בניגוד לתנועה. בניידת היו שוטר ופקח עירוני שפונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים.


זירת התאונה בכביש 2. צילום: דוברות מד"א

חובש בכיר במד"א, ליאור אלמקייס, שהגיע למקום סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב. מעוצמת התאונה אחד מהרכבים עף והתהפך בנתיב הנגדי, נהג הרכב, גבר כבן 70 נלכד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה ומותו נקבע בשטח".

"שני הנוסעים שהיו ברכב השני, צעיר כבן 20 וגבר כבן 46, נפצעו באורח בינוני ופונו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח הלל יפה", הוסיף אלמקייס.