מקרה חמור של פריצה ותקיפת שוטרים אירע אתמול בעיר שדרות. שוטרי מרחב לכיש עצרו פורץ, שוהה בלתי חוקי, שהחליט להתנגד למעצרו בדרך משונה למדי.



אמש הוגש כתב אישום כנגד פורץ לדירה השוהה בישראל שלא כחוק שנתפס בשעת מעשה. הוא נעצר כשמארב משטרתי התחקה אחר מעשיו, ולא לפני שניסה להתחבא מאחורי המקרר ולהשליך חפצים לעבר הבלשים. 

במהלך סוף השבוע האחרון ביצעו בלשי משטרת שדרות של מרחב לכיש פעילות יזומה כנגד פורצים ברחוב נתן אלבז בעיר שדרות. המארב המשטרתי התמקם באזור של בתי קרקע וזאת עפ״י  מידע שהתקבל. ״בסביבות השעה 21:30, זיהינו אדם מתקרב לדירה מנתק את החשמל ממנה, ונכנס אליה כשהוא מטפס על שער הכניסה ושובר את דלת הכניסה של הבית. כעבור דקות ספורות נכנסנו פנימה ותפסנו אותו בשעת מעשה כשהוא מתחבא מאחורי המקרר״, מספרים הבלשים שעצרו את החשוד.

הפורץ שנדחק אל הקיר ניסה להתנגד למעצרו והחל להשליך חפצים לעבר בלשי משטרת שדרות. הבלשים עצרו את החשוד וערכו חיפוש בתיק גב שהיה בקרבתו. בתוכו מצאו בלשי המשטרה מכשיר DVD. בהמשך התברר כי באמצעות קאטר שנטל מהדירה עצמה, חתך את כבל חשמל וניסה לגנוב את המכשיר, אולם כאמור בלשי משטרת שדרות שיבשו את תכניותיו ועצרו את החשוד בשעת מעשה. 


מכשיר ה-DVD שניסה החשוד לגנוב. צילום: חטיבת דובר המשטרה
 
נוסף לכל צרותיו, בחקירתו של החשוד במשטרת שדרות התברר שהוא שוהה בלתי חוקי השוהה בישראל ללא היתרי שהייה. החשוד, תושב אדנה בשנות העשרים המאוחרות לחייו נכלא, וביום שלמחרת הוארך מעצרו במספר ימים.

אתמול הוגש כנגדו כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל. סעיפי האישום העומדים כנגדו הינם: התפרצות, גניבה, היזק לרכוש במזיד וכניסה לישראל שלא כחוק.