התרגשות גדולה בספארי ברמת גן. סהרה, הבבונית הג'ינג'ית, המליטה לראשונה צאצאית קטנה ובריאה. מדובר בהמלטה הראשונה של בבונית ג'ינג'ית בגן החיות. 

לפני שלושה שבועות נולדה לסהרה בת ה-4 ושבעה חודשים, גורה קטנה, בעלת פרווה כהה. סהרה היא הבבונית הג'ינג'ית השלישית שנולדה בספארי, בעבר היו שתי בבוניות ג'ינג'יות אחת בשם שגית והשנייה מאיה, אך השתיים לא הצליחו להביא צאצאים לעולם.
בגן החיות חששו שגם סהרה לא תתעבר אך לשמחת הצוות היא המליטה לאחרונה ולכן יש סיכוי גדול שהגן הג'ינג'י הנדיר כל כך בקרב בבונים, ימשיך לעבור בתורשה בתוך הקבוצה.

סהרה, שהייתה גורה שובבה במיוחד ופעלתנית, הפכה לאמא נפלאה ומגוננת. היא נמצאת כל הזמן בקרבת הגורה שלה ומרבה לשבת ליד סטאר, הזכר השליט בקבוצה, כדי שיגן עליה.
על אף הפוזה האבהית, לא בטוח שסטאר הוא האב, אך ללא ספק סהרה יודעת שהוא יסייע לה. החשש הגדול של נקבות בבון צעירות שהמליטו, הוא שהגור יילקח מהן על ידי נקבות אחרות, דבר שנפוץ בקרב הבבונים ונובע מקנאה.
סהרה האם, חוותה זאת בעצמה כשהייתה גורה ונחטפה על ידי נקבות שחפצו בה וזיהו את חולשתה של אמה. סהרה לעומת זאת לא מאפשרת זאת והיא שומרת על בתה בקפדנות אם כי לעיתים היא משחררת ונותנת לה ללכת אבל גם אז היא ממשיכה לשמור מקרוב, כורעת על ברכיה וזוחלת לידה.
לגורה עדיין אין שם וכמנהגו, גן החיות מחפש שם לגורה השובבה שמתחיל באות ס'.