שי ודרור הפתיעו הבוקר (חמישי) את עדי ברקן לרגל השתתפותו בתכנית הבינלאומית החדשה 'Fashion Hero'. ברקן, שהפך ללוחם בתרבות הרזון, סיפר על התכנית בהשתתפותו והביע את דעתו על הרזון הפיזי והתרבותי של הדוגמניות הישראליות.    

ב- 'Fashion Hero' ילווה סוכן הדוגמניות הישראלי את המשתתפים לאורך התכנית ויחשוף אותם לתחלואות תעשיית האופנה והיופי: "הולכים להיות נציגים ממאה מדינות", סיפר ברקן. 

"בנות ובנים שלא נראים כמו דוגמנים לפי הסטנדרטים המקובלים. אנחנו נהיה חמישה מנטורים שנעביר אותם סדנאות, נלמד אותם להיות פרזנטורים, להרצות בפני בני נוער ולנפץ את עולם השקר שאנשים חיים בו. המטרה היא שנתחיל לראות בחורות שלא נראות כמו ילדים קטנים, די נמאס לנו".

לאתר של רדיו ללא הפסקה 103 FM

ברקן הסביר את האובססיה שלו למלחמה ברזון: "יש גבול לרזון. לפני 20 שנה החלטנו שרזה זה כבר לא מספיק אז עברנו לרזה מידי. כשמישהי כמו רותם סלע מובילה דעת קהל יש לה אחריות, ילדות רוצות להיות רותם סלע".

הוא הוסיף: "תביאו לי מודל חברתי אחת שנראית כמו אישה. גם לבר רפאלי היו פליטות פה בנושא במהלך העונה של
X פקטור, משפטים כאלה חודרים לבני נוער וזה החינוך שהם סופגים. היום הנראות היא זו שקובעת, כשאני הייתי ילד זה היה הילד הכי מצחיק או הספורטאי הכי מצליח. היום מי שהכי רזה היא הכי מקובלת, על מה?". 

ערכה:  ליאת מלכא בלכטובסקי