"דני דיין יהיה שגריר מצוין בברזיל", כך כתב היום (שלישי) יו"ר יש עתיד יאיר לפיד.
 
בציוץ שהעלה לפיד לחשבון הטוויטר שלו, הוא יצא נגד הישראלים שפעלו לסיכול המינוי של דיין:  "שוחחתי עם שגריר ברזיל: איני מסכים עם דני דיין, אבל הוא יהיה שגריר מצוין. לא מקובל עלינו שישראלים מנסים להשפיע מחו"ל על החלטות ממשלה נבחרת". 
 
זאת לאחר שפורסם ב"הארץ" כי שלושה שגרירים בכירים לשעבר, פעילי שמאל, ניסו לסכל את המינוי של דיין, יו"ר מועצת יש"ע לשעבר ומתנחל, בכך שפנו למשרד החוץ בברזיל באזהרה שהמינוי יהווה הסכמה להמשך בניה בהתנחלויות. 

יחימוביץ': "מה אתם רצים לממשלה זרה?"
 
אתמול ביקרה את הבכירים לשעבר גם ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני), שיצאה חוצץ נגד המהלך בפוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה: "זה כל כך מרגיז ומקומם אותי כשבמחנה הפוליטי שלי מתנהגים באופן נפסד ומגונה, וגם, תסלחו לי, אידיוטי". 
 
יחימוביץ' הוסיפה: "קודם כל מה אתם רצים מיד לממשלת ברזיל? ולא תגידו בלית ברירה, בחרום, החלטה שדגל שחור מתנוסס מעליה. סתם החלטה. לגיטימית. גם לא נורא דרמטית". 
 
יו"ר המחנה הציוני אף טענה שהמינוי של דיין ראוי: "אז מה, מדובר בטהרנות סלקטיבית וגחמנית? מה קפץ עליכם? מה אתם חושבים לעצמכם? הרי ברור שהוא ראוי מאין כמותו, מאיזה צד שלא תהפכו את זה". 

"יש לכם בעיה עם זה שהוא איש ימין? שהוא מתגורר בהתנחלות? תרעישו עולמות ותעשו קמפיין כאן בישראל. נתווכח, נעלה טיעונים. מה אתם רצים לממשלה זרה שתסכל החלטה שלטונית של ממשלת ישראל?", הוסיפה ותקפה יחימוביץ'.