חתונתם המדוברת של בר רפאלי ועדי עזרא תתקיים מחר בערב, ואף שהזוג המאושר כבר חשב שסאגת סגירת המרחב האווירי מעל לאירוע הסתיימה, התפחתה שוב דרמה סביב הנושא.



ביום שלישי, שעות לפני כניסת החג, הודיעה רשות התעופה האזרחית (רת"א) כי האפשרות לטוס באזור החתונה לא תיאסר אך תוגבל, ואמש, עם צאת החג, הציב שר התחבורה ישראל כץ אולטימטום לראש הרשות: הסר את כל המגבלות או שתועבר מתפקידך.



כזכור, בשבוע שעבר הוחלט על סגירה מוחלטת של המרחב האווירי בזמן האירוע, והדבר גרר ביקורת ציבורית רבה. לאחר מכן הורה שר התחבורה ישראל כץ לבטל את ההוראה. כאמור, ביום שלישי פרסמה הרשות הוראה מעודכנת בעניין, בה הנחתה טייסים המעוניינים לטוס באותן שעות באזור יערות הכרמל כי עליהם לתאם זאת עם חברת "עדן תעופה", האחראית לצילום מהאוויר בחתונה.


בהודעה שיצאה בעניין נמסר כי החברה תפעיל באותן שעות שני מסוקים וחמישה כלי טיס בלתי מאוישים במרחב האווירי. עוד נכתב בהודעה כי אזור יערות הכרמל, שטח המתפרש על פני ארבעה קילומטרים, יוגבל לטיסה עד לגובה של 3,000 רגל בין 17:00 בערב ל-2:00 לפנות בוקר מטעמי סכנה בטיחותית. 
 
אמש נמסר ממשרד התחבורה כי השר כץ העביר מסר חריף למנהל רת"א, יואל פלדשו, ואמר: "אם השמיים מעל חתונת בר רפאלי לא יהיו פתוחים, תועבר מתפקידך. השמיים שייכים לכלל הציבור ואין להעניק בלעדיות משיקולים מסחריים לגורמים מיוחסים. הצדק חייב להיעשות וגם להיראות".