שני ילדים כבני חמש נמצאו כשהם במצב אנוש לאחר שככל הנראה שיחקו ברכב שננעל במושב זנוח, שבמועצה האזורית מטה יהודה, סמוך לבית שמש. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לשני הילדים שנמצאו מחוסרי הכרה.



מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי אחד מהם הגיע ליחידת הטראומה כשהוא ללא רוח חיים וכי הילד השני, גם הוא כבן 5, נמצא במצב קשה מאוד, מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.
מתחקור ראשוני של המשטרה עולה כי מדובר בשני ילדים כבני 5-6, בני דודים, הגרים במתחם אחד במושב זנוח. השניים ככל הנראה שיחקו יחד וכעבור זמן כשלא הבחינו בהם, יצאו לחפשם ומצאו אותם, מחוסרי הכרה, נעולים ברכב של המשפחה. השניים פונו ע״י מד״א להדסה עין כרם. 

במשטרה הדגישו כי מדובר בתחקור ראשוני וכי חקירת האירוע נמשכת לבירור כלל נסיבות המקרה. יש לציין כי תחילה נחשד כי השניים נשכחו במכונית. 
 
מאיחוד הצלה בסניף 'בית שמש' נמסר כי מתנדבי הארגון ביצעו החייאה מוצלחת על שני הילדים וכי בשלב זה מצבם מוגדר אנוש. עוד נמסר כי במקום מטופל נפגע נוסף במצב קל. 
משה טייטלבוים, מנכ"ל איחוד הצלה שהגיע למקום, סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בשני ילדים ללא הכרה לאחר שככל הנראה נשכחו ברכב. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בהם החייאה מוצלחת וכשחזר דופק הם פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים במצב קשה. נסיבות המקרה בבדיקה של משטרת ישראל".