סרטון שהופץ ברשת הפייסבוק והמתעד תקרית אלימה חמורה במהלכה היכו מאבטחים של מועדון "האומן" בתל אביב, באכזריות בנער בן 17 וחצי שבילה במועדון, תוך שהם בועטים בראשו הובילה היום (שני) למעצרם של שלושה חשודים במעורבות בתקיפתו של הנער.
אנשי אבטחה מכים צעיר במועדון בירושלים


אחד המאבטחים שוחרר לביתו בתנאים מגבילים עם סיום חקירתו ואילו שני מאבטחים נוספים נותרו במעצר להמשך חקירה.

בינתיים החליט קצין הרישוי של מרחב יפתח במשטרה לסגור את המועדון עד הבוקר (שלישי) אז ייערך שימוע לבעלי המועדון בגין הפרת תנאי הרישוי. על פי החשד מקורו של האירוע בכמות בליינים העולה על זאת המותרת בתנאי הרישיון.
 בראשון האחרון העלתה צעירה לפייסבוק סרטון אותו צילמה בסוף השבוע עת בילתה במועדון בתל אביב ובו היא מתעדת אירוע קשה ביותר במהלכו תקפו מספר מאבטחים באכזריות נער צעיר, בעטו בראשו, חבטו בפניו והלמו בגופו באגרופים ללא רחם. הנער לא היה מסוגל אפילו להגיב וברקע נשמעים קולות בהלה של צעירות "אתם הורגים אותו, אתם הורגים אותו".

"המאבטחים פוצצו אותי במכות"
אחת המבלות סיפרה. "הם פשוט פוצצו אותו במכות. זה פשוט לא ייאמן מה שקרה שם. המאבטחים גדולי גוף היכו אותו באכזריות עם שנאה בעיניים ממש. בעטו לו בפנים כשהוא שוכב על הרצפה חצי מעולף ובין רגע אירוע כזה היה יכול להסתיים ברצח של הנער. אני לא יודעת מה מצבו של הנער כי פשוט רעדנו מפחד וחיכינו רק לברוח מהמקום אבל אם בשביל זה מביאים מאבטחים למועדון מי צריך את המקום הזה בכלל. המשטרה חייבת לסגור את המועדון לאלתר ולא לאפשר פתיחתו יותר. לנער שהותקף הייתי מציעה שיגיש תביעה אזרחית כנגד כל אחד מהמאבטחים. הסרטון הזה יהיה עבורו כלי מנצח. פשוט חיות רעות המאבטחים האלה".

ביום ראשון הגיע הנער מלווה בבני משפחתו לתחנת המשטרה ביפו והתלונן כנגד המאבטחים במועדון. לדבריו, במהלך הבילוי החלו המאבטחים לפנות בליינים החוצה בשל עומס שנוצר במקום ובשלב מסוים תקף אותו אחד המאבטחים בעת שדרש ממנו להתפנות החוצה. משסירב בטענה ששילם על כניסתו והוא באמצע הבילוי הגיעו מספר מאבטחים ש"פוצצו אותי במכות".
במשטרה פתחו בחקירה בעטיה נלקחו סרטונים ממצלמות האבטחה במקום ומהם עולה החשד לפיו בעת שפינו המאבטחים בליינים במקום בעקבות הכנסת כמות מבלים העולה על תנאי הרישיון, נתגלע עימות בין הנער לאחד המאבטחים שבשלב מסוים היכה בכתפו בעת שהורה לו לפנות את המועדון.

הנער השיב במכת אגרוף לעברו של המאבטח ואז התפתחה ככל הנראה הקטטה האלימה במהלכה הוכה הנער נמרצות ובאכזריות על ידי מספר מאבטחים.
בעקבות האירוע כאמור עצרו חוקרי תחנת יפו שלושה מאבטחים שאחד מהם שוחרר לביתו בתנאים מגבילים בתום חקירתו ואילו שני מאבטחים נוספים החשודים המרכזיים בתקיפתו של הנער נותרו במעצר לצרכי המשך החקירה