מקרה מזעזע בצפון: עמותת "תנו לחיות לחיות" הודיעה אתמול בעמוד הפייסבוק שלה כי הכלבייה שהיא מפעילה בסחנין שבגליל התחתון הוצתה, וכי שני כלבים נשרפו למוות.

על פי הודעת העמותה בעמוד הפייסבוק שלה, לאחר שהצליחו צוותי הכיבוי לכבות את הלהבות ולהציל חלק מן הכלבים, האחרונים הועברו לכלביית כפר רות שליד מודיעין, וממתינים לאימוץ.

"בסביבות השעה 20:00 בערב, עשן נוראי עלה מהכלבייה ורות, סבתא רות של הכלבים הגיעה לשם במהרה", סיפרה מפעילת עמוד הפייסבוק של העמותה. "היידי, אהובה עדינה כל כך, ניסתה לברוח מהכלוב הבוער והצליחה. היא הגיעה לכלוב של מקס, הילדון שיש לו כל כך הרבה נמשים מתוקים על האף. אבל האש תפסה את שניהם. כשסבתא רות הגיעה אליהם, היא מצאה את גופותיהם המפויחות, שוכבות זו ליד זה". 

"הלוואי והייתי יכולה להעביר לכם במילים את הכאב הנורא שבמחשבה על חוסר האונים של שתי נשמות תמימות שמתו מוות בייסורים. על מה? למה?", נכתב בעמוד הפייסבוק של העמותה. 
המשטרה ביצעה חקירה ראשונית של המקרה וחידשה את החקירה הבוקר. 
בעמותה מפצירים בציבור להגיע ולקחת לכם את אחד מהכלבים שעברו את הלילה הנוראי: "12 כלבים, כולם בגילאי 8 חודשים עד 3, כולם מקסימים וטובים, מחכים לכם בכלבייה שלנו שתבואו לנחם, לחבק, תבואו לקחת אותם הביתה- הם כל כך זקוקים לכם!". 

 ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) פנה במכתב לשר לבטחון פנים גלעד ארדן בדרישה לחקור במהרה את ההצתה בכלבייה.

"בני אדם שמסוגלים לאכזריות נוסח שריפת בעלי חיים הם אנשים מסוכנים שיש לעצור בהקדם ולמצות איתם את הדין עד תום. מיד אחרי חג הסוכות אגבש הצעת חוק להחמרת עונשם של מציתי בע"ח.מבין פושעי ההתעללות בבעלי חיים, זוהי התופעה המבחילה והמזעזעת ביותר, ועל כן היא ראויה לענישה מחמירה יותר", כתב חסון. 
 

תרמו לעמותת "תנו לחיות לחיות"