סרטון תקיפה, אשר הועלה לרשת בימים האחרונים, גרם לסערה אדירה בעקבות הברוטאליות שבו.
שתי צעירות בנות 18 ו-19 נעצרו היום (חמישי) על ידי המשטרה, בחשד לתקיפה בנסיבות מחמירות של נערה אחרת, אשר על פי טענתן, גנבה בגדים מחברה אחרת שלהן.
הן התעמתו איתה ומיד לאחר מכן, החלה אחת מהן להרביץ לה, לגרור אותה על הרצפה ולמשוך בשיער, תוך כדי קללות נמרצות ודרישה שתודה כי היא אכן ביצעה את המעשה. במהלך הסרטון נראית גם הבחורה שמחזיקה את המצלמה מרביצה לנערה, ששכבה חסרת אונים על הרצפה והכחישה כי אכן עשתה זאת. 

הסרטון, שזכה לאלפי שיתופים ברשת ותגובות נזעמות, הגיע בסופו של דבר לידי המשטרה, שלאחר חקירה קצרה גילתה כי מדובר באירוע מלפני חצי שנה. השתיים נעצרו והובאו להארכת מעצר בקרוב. הזיהוי של השתיים היה די פשוט, שכן גולשים רבים כתבו את שמותיהן והביאו לזיהוי המהיר.
"מדובר בעבירה של נסיבות מחמירות", אמר מפקד משטרת נצרת עילית, סגן ניצב שי דיכטר והוסיף: "היום נודע לנו שנערה הותקפה לפני כחצי שנה בנצרת עלית. מיד עם קבלת התמונה פתחנו בחקירה, שתי הנערות נעצרו והובאו להארכת מעצר".  
 
"אנחנו רואים בחומרה עבירות של אלימות ונפעל כדי למצות את הדין. הרקע למקרה, לדבריהן, שהיא גנבה בגדים מאחת החברות שלהן, כל הדברים האלה נמצאים בחקירה". 
השתיים, שנבהלו ככל הנראה מההד התקשורתי, פרסמו גם כן סרטון התנצלות, בו כתבו: "ביקשנו סליחה מהבחורה עוד לפני חצי שנה ואפילו יותר. אנחנו מודעות לזה שמה שעשינו לא היה במקום, ואם היינו יכולות להחזיר את הגלגל אחורה, היינו עושות את זה בדרך אחרת. ביקשתי סליחה ביום כיפור על זה".
Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Thursday, October 1, 2015