בתכנית "חמש בערב" ברדיו 103 בפינת השוטר הטוב והשוטר הרע, דיברו היום בן כספית ואריה אלדד, והתייחסו לאירועי היום.




שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב

תרשו לי לחרוג רגע מגל הפיגועים, ולדבר על כבוד השופט בדימוס אליעזר גולדברג, שהגיש היום (חמישי) את הדוח שלו בעניין הביקורת על הפרקליטות. 
 

מדובר בדוח אמיץ ונוקב שמסיים את הוויכוח בעניין הזה וממליץ שכן תהיה ביקורת על הפרקליטות, והציבור יוכל להגיש גם תלונות פרטניות על פרקליטים מסויימים. עוד ממליץ הדוח שגם היועץ המשפטי לממשלה יבוקר במסגרת הביקורת הזו. 
השופט העליון לשעבר גולדברג שולח את החצופים מהפרקליטות ששאפו להישאר הגוף הלא מבוקר היחיד במדינה למקום הראוי להם, ומנפק לדמוקרטיה ולזכויות האדם בישראל נצחון גדול. 

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע
בנימין נתניהו היה האיש שבנה את הקריירה הפוליטית שלו על האידיאולוגיה שהטיף לה בנאומיו באו"ם ובכנסת, בספריו ובראיונות איתו. איך אסור לעולם להיכנע לטרור. מדוע אסור לקיים איתו משא ומתן ואסור להפסיק לרגע את המלחמה בו.
לא נשאר כלום מהמסכה הזו שהרכיב נתניהו על פניו. הוא לחץ את ידו של ערפאת, שחרר מחבלים, נשא ונתן ועדיין מקיים משא ומתן עם החמאס, והיום גם נכנע לטרור הערבי המשתולל ברחובותינו, כשאסר על חברי הכנסת והשרים לעלות להר הבית. 
ברור שחברי הכנסת הערבים – ראשי המסיתים בהר  יצפצפו עליו. ההוראה תחול רק על יהודים. אם הוא באמת מאמין לתעמולה הערבית שהסיבה למהומות היא עליית יהודים להר הבית  אבל אינו רוצה להיכנע לטרור – שיסגור את ההר לכל אדם.

כשהוא מונע מנבחרי הציבור היהודי לבקר בהר הוא  מעודד את הטרור שיתגבר עכשיו. הערבים מבינים שיש להם עסק עם מנהיג חסר עמוד שדרה.