בתוכנית האקטואליה "השוטר הטוב והשוטר הרע" המשודרת ב-103FM, התייחס הערב (רביעי) בן כספית לסרטון שחושף את התיעוד של הפיגוע מפסגת זאב, בו נפצע באורח אנוש נער בן 13. ואילו אריה אלדד פנה לאויבי ישראל בקריאה יוצאת דופן.


שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב

המשטרה הוציאה עכשיו, באיחור קל, סרטון וידאו שמוכיח שהמעשייה שמספרים קרוביו של אחמד מנאסרה, המחבל הפלסטיני בן ה-13, נשאבה הישר מהדמיון המזרחי והחולני שלהם. הרי מנסים להפוך אותו אותו למוחמד א-דורה חדש, הם טוענים שהוא לא יודע איך להחזיק סכין והוא בסך הכל הלך לקנות דיסקים והיהודים התנפלו עליו, אבל הסרטון שיצא עכשיו מוכיח שבן ה-13, יחד עם בן דודו בן ה-15, לא יצאו לקנות דיסקים, אלא יצאו להרוג יהודים עם סכינים. הם נראים בבירור רודפים אחרי יהודי חרדי ואחר-כך דוקרים את הילד היהודי בן ה13 ופוצעים אותו אנושות, ברור לי שהפלסטינים ימשיכו לספר את המעשייה העממית הזו וגם להאמין בה, אבל אנחנו לפחות נדע את האמת.


שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע
שמעתי את אבו מאזן אומר שהכל זה בגלל שהיהודים מטנפים ברגליהם את אל אקצה. שמעתי חברי כנסת ערבים שזה הכל בגלל הכיבוש. שמעתי את זהבה גלאון אומרת שמי שאחראי לתבערה זה בנימין נתניהו. קראתי את עומר בר לב שטוען כי האלימות היא תוצאה של אפליה קיפוח והזנחה במזרח ירושלים. שמעתי את  מזכיר המדינה האמריקאי ג'ון קרי אומר שזה הכל בגלל ההתנחלויות.
אני פונה אליכם בקריאה נרגשת. לכל אויבי ישראל מבית ומחוץ, ולעוזריהם, ביודעין ובלא יודעין. תארגנו איזה ועידה, כנס, קונפרנס, ואל תצאו מהחדר, עד שלא יצא עשן של בקבוק תבערה, עד שלא תגיעו לכלל החלטה מה בדיוק עושים היהודים שגורם לערבים לנסות לרצוח אותנו ולמה זה נמשך כבר מאה שנה. אני קורא לכם שלא לשכוח גם את ענין צליבת ישו והדם של הילדים הנוצרים הדרוש לנו למצות. והנקבה. ואחרי שתחליטו – תקפצו לי.