יו"ר מרצ זהבה גלאון תקפה הערב (ראשון) את העיתונאי דן מרגלית בעקבות דבריו נגדה אחרי פיגוע הירי בתחנה המרכזית בבאר שבע, וכתבה: "דן מרגלית, חתיכת טינופת שכמותך. איך אתה לא מתבייש לרקוד ככה על הדם? השוטרים שנפצעו בפיגוע בבאר שבע וניטרלו את המחבלים הם גיבורים שראויים לכל שבח. מה שבטוח לא מגיע להם זה שתשתמש בהקרבה ובסבל שלהם כדי להפיץ שנאה ולהסית כאחרון הטוקבקיסטים".



גלאון הגיבה לדבריו של מרגלית, שכתב בטוויטר: "שלושה מהפצועים שוטרינו, נו וזהבל'ה גלאונל'ה שלנו סבורה שידם קלה על ההדק? אולי תבוא לבית החולים להסביר זאת לפצועים מטעם מרצ שלה?".



חברת הכנסת הוסיפה כי "אני מניחה רגע בצד את השוביניזם הדוחה שלך ("זהבל'ה גלאונל'ה") שלצערי הוא ממש לא חדש. תבין משהו מר מרגלית: כשאתה מעז לכתוב שהפצועים הם "מטעם מרצ" המסר שלך הוא שצריך להתייחס לתומכי מרצ כאל מחבלים. דמם בראשך".



עוד כתבה גלאון: "אני מגנה בחריפות את הפיגוע בבאר שבע. זהו מעשה טרור נפשע ואני מקווה שהדין ימוצה עם האחראים לו. אני שולחת איחולי החלמה לפצועים ובפרט לשוטרים. וכשירגע פה המצב ולשוטרים שעל הגב שלהם אתה רוכב יהיה קצת יותר זמן וקשב, אני גם אלך לתחנת המשטרה הקרובה לביתי ואגיש נגדך תלונה על הסתה לאלימות".