תוכנית האקטואליה של 103FM, עסקה היום (שלישי) בשני נושאים, האחד מוקיר את פועלו של אחד מההסטוריונים המשובחים ביותר שהיו לישראל והשני עסק בהבדל הדי מהותי שקיים בין נתניהו בעברית לזה שבאנגלית.





"שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.



שלשום נפטר, והוא בן 79, הארכיאולוג פרופסור אדם זרטל. כקצין הנדסה נפצע קשה במלחמת יום הכיפורים, מה שלא מנע ממנו להתרוצץ  40 שנה עם קביים על הטרשים בהרי השומרון. הוא התפרסם במאבקיו נגד הזרם החדש בארכיאולוגיה המנסה להוכיח שכל מה שכתוב בתנ"ך הוא לא נכון. זרטל חשף את הגלגל בבקעת הירדן, גלי אבנים ענקיים בצורת טביעת כף רגל, וגלגלים רבים אחרים, את העיר הרומית ארובות-נרבתא, עיר בגודל של מצדה במערב השומרון, את חרושת גויים ואתרים רבים אחרים.

הממצא החשוב ביותר שלו היה המזבח שהקים יהושע עם בני ישראל בכניסתם ארצה, על כתף הר עיבל לפני 3300 שנה. ממצא ענק ומדהים, מתואר בדיוק רב באמצעות חרסים אופייניים ואלפי שרידי עצמות מפוחמות של בעלי חיים טהורים בלבד, כאלו שהקריבו רק יהודים. אלו שאומרים שכל מה שכתוב בתנך הוא שקר ניסו לסתור את ממצאיו - ולא ממש הצליחו. יהי זכרו ברוך".
"שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע"
אני לא יודע מי בדיוק הוא כותב הנאומים והמתרגם מעברית לאנגלית של בנימין נתניהו, אני כן יודע שהוא מתרשל מאוד בתפקידו ומכשיל את ראש הממשלה שלנו.

הרי לא יכול להיות שבשבוע שעבר נתניהו יגיד בפורום סגור לחברי סיעת הליכוד שהוא ראש הממשלה שבנה הכי הרבה ביהודה ושומרון, וכעבור כמה ימים, זאת אומרת היום, הוא יגיד בנאום באנגלית בפני הקונגרס הציוני שהוא בנה הרבה פחות ביהודה ושמרון, ומכיוון שאני לא יכול להעלות בדעתי שנתניהו פשוט חושב שגם זה נכון וגם זה נכון, תלוי באיזה שפה מדברים, הרי שהאשם חייב להיות או המתורגמן או כותב הנאומים, ואני דורש להדיח אותו מיד".

תוכנית האקטואליה, ימים א'-ה' ברדיו ללא הפסקה