הצהרתו של בנימין נתניהו לגבי אחריותו של המופתי של ירושלים בעניין השואה היתה במרכז הדיונים של השוטר הטוב והשוטר הרע בתוכנית האקטואליה של 103FM.



שלום, אני בן כספית, ואני היום השוטר הטוב.



צרור ברכות לקנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, שבאומץ לב אחריות ונחישות ראוניה לציון שמה קץ לוויכוח שעורר מנהיגנו הדגול, בנימין נתניהו, כשאמר לצירי הקונגרס הציוני בירושלים שהיטלר בהתחלה לא רצה להשמיד את היהודים ומי ששכנע אותו היה המופתי הירושלמי.
ובכן, דווקא היום, למחרת האמירה הזאת, טס נתניהו לברלין ובעקבות המהומה פרסמה הממשלה הגרמנית את התגובה הזאת: 'אנחנו אחראים לפשעי השואה, אין צורך לשנות את האחריות שלנו לנושא'. ובכן, טוב שיש מי שמבהיר את הדברים. אפשר להירגע, היטלר נשאר אותו היטלר.
שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע.
שלא בטובתו, קלע אותנו היום ראש הממשלה, בנו של ההיסטוריון פרופ' בנציון נתניהו, לוויכוח היסטורי מרתק על אחריותו וחלקו של חאג' אמין אל חוסייני בהשמדת יהודי אירופה. אני מבין ומקבל את הטיעון של נתניהו שבא להזכיר שהערבים רצו בהשמדתנו עוד לפני מלחמת העצמאות שלנו, הנכבה שלהם,  ב-48' ועוד לפני שחרור ארץ ישראל מהכיבוש הערבי ב-67'. כשהיו רק התנחלויות בדגניה, חניתה, ותל אביב. 
זה כמובן נכון. אבל למה דרוש היה לנתניהו הטיעון המופרך שלפני פגישתו עם חוסייני לא עלה בדעתו של היטלר להשמיד יהודים? אולי הערבי יעץ לגרמני לגבי הטכנולוגיה? היטלר דיבר על השמדת הגזע היהודי 10 שנים לפני שנפגש עם חוסייני. חאג' אמין  רק גייס לטובתו מתנדבים מוסלמים לדיביזיית S.S ותכנן פתרון סופי בארץ. זה רוצח וזה צורר. שימותו כולם.