המשטרה עצרה היום (רביעי) חשוד ברצח הכפול ברמלה, במהלכו נורו למוות נארימאן מוגרבי (50) ובתה סונדוס שמרוך (28). גופותיהן הושארו בתוך רכב בשטח פתוח סמוך לכביש 44 שליד מפעל נשר בצומת רמלה.

מדובר בחשוד שהיה עצור בעבר בגין איומים על אחות אחרת במשפחה, זאת אחרי שמעצרו הוארך בבית המשפט מספר פעמים. בסופו של דבר הוא שוחרר למעצר בית אחרי שמתח ביקורת נוקבת ביחידה החוקרת, בטענה של היעדר ראיות מספיקות נגדו.
כזכור, אתמול בלילה דיווח עובר אורח כי הוא מזהה רכב חשוד בתוך שטח פתוח. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותן של האם ובתה, שנמצאו ירויות ברכב. כוחות משטרה גדולים מתחנת רמלה וממרחב שפלה בפיקודו של נצ"מ יהודה בן עטר הגיעו לזירה ובמקביל לסריקות נרחבות שערכו, החלו בחקירת האירוע. 

כבר בראשית החקירה, עלתה ההשערה כי מדובר ברצח על רקע יריבות בין משפחות ברמלה, זאת לאחר ההבנה כי האם הגיעה להיפגש עם בתה במקום אחר וייתכן כי מישהו עקב אחריה והחליט לחסל את שתיהן יחד. כאמור, בבדיקה שערכו החוקרים עלה כי לפני מספר חודשים נעצר צעיר מרמלה בחשד לאיומים כנגד אחותה של הצעירה שנרצחה, וזאת אחרי שסירבה להינשא לו. במשטרה חוקרים האם הצעיר ששוחרר בינתיים ואמור היה לשהות במעצר בית קשור לאירוע. עוד נבדק, האם הרוצח הוביל את השתיים לאזור השטח הפתוח ושם ירה בהן למוות.
רגע לפני הדיון בבית משפט השלום בראשון לציון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד במעורבות ברצח הכפול ציין עורך דינו גיורא זילברשטיין: "כנראה מדובר באירוע מרקע רומנטי, אולם הלקוח שלי שהה בבית עם איזוק אלקטרוני ולא ייתכן שהוא ביצע את המעשה. ניתן לבדוק את זה בחיווי של האיזוק האלקטרוני, בכל מקרה אין לו קשר לאירוע".