ח"כ מירי רגב מהליכוד, שספגה לאחרונה ביקורת בעקבות הקלטות שלה שנחשפו בערוץ 10, בהן היא נשמעת מכנה את היועמ"ש "זבל" ובעקבות טענות שנשמעו בערוץ על מינויים פוליטיים שביצעה כביכול, לקחה פסק זמן קצר מההמולה ומצאה זמן לעשות מעשה טוב ולנסות לשדך. 



רגב העלתה פוסט לעמוד הפייסבוק שלה, בו היא מברכת את היועצת שלה, לירון, ולא שכחה לחפש לה בן זוג ולאחל לה חתונה: "אתרי היכרויות לא באים בחשבון", "בפאבים לא מוצאים אהבה", "לא מאמינה בשידוכים".... זו לירון היועצת שלי והיא בחורה בררנית שאין לתאר. מאחורי החיוך המתוק עומדת שדה חריפה ומוכשרת שכבשה אותנו מזמן אך לצערינו עוד לא נכבשה. היום, לרגל יום הולדתה ה-34, החלטתי שאני חייבת לעשות משהו שיביא אותה לחופה...". 


רגב המשיכה ובירכה את לירון, התנצלה על 'הפדיחה' שגרמה לה אבל לא ויתרה על מלאכת השידוך: "שמעתי שהפייסבוק כבר "חיתן" הרבה אנשים, אז מי יודע, אולי מפה תבוא הברכה. מזל טוב לירון! אוהבים אותך ובעזרת השם ביום ההולדת הבא נעלה תמונה שלך לובשת לבן. נ.ב מתנצלים על הפדיחות, לא השארת לנו ברירה". 
 

"אתרי היכרויות לא באים בחשבון", "בפאבים לא מוצאים אהבה", "לא מאמינה בשידוכים".... זו לירון היועצת שלי והיא בחורה בררנית ...

Posted by ‎Miri Regev מירי רגב‎ on Wednesday, November 18, 2015