קצין המשטרה הבכיר החשוד בהטרדה מינית וזומן שלשום לחקירה במח"ש הכחיש בכל תוקף את המיוחס לו וטען בפני חוקריו כי מדובר במזימה לפגוע בו ובניסיון סיכול ממוקד. בתום החקירה הוא הוצא לחופשה כפויה בת שבוע.

הקצין בדרגת ניצב, המכהן בתפקיד רגיש במיוחד, הגיע לחקירה בלי שידע על הנסיבות שבגינן זומן. כשהתיישב בפני החוקרים נאמר לו כי הוא חשוד בכך שלפני כחמש שנים, בעת שכיהן בתפקיד רגיש אחר, הטריד מינית שוטרת שהייתה תחת פיקודו כשנפגשו שניהם באירוע משטרתי. לטענת המתלוננת, שהגיעה למח"ש בראשית השבוע, הניצב פנה לעברה בנימה בעלת אופי מיני ואף ניסה בשלב מסוים לנשקה.
הניצב כאמור מכחיש בתוקף את טענותיה של המתלוננת וביקש מהחוקרים לבדוק היטב את מהימנותה ואת המניעים שהובילו אותה להגיש את התלונה. בתום חקירתו הוא שוחרר לחופשה כפויה בת שבוע, שבמהלכה נאסר עליו ליצור קשר עם המתלוננת.

מקורביו של הניצב ששירתו איתו בתפקידים שונים בעבר נדהמו לשמוע על החשדות נגדו. "זה לא הטיפוס, זה פשוט לא הוא", אמרו, "הוא לא מסוגל בשום אופן להטריד או לבצע מעשים מהסוג שייחסו לו. מישהו מנסה לשים לו רגליים".
עו"ד ירון לונדון המייצג את הניצב הבכיר טען כי "מדובר בעלילת דם שקרית ונבזית שנועדה לפגוע בו. אין בה ממש ואנחנו סמוכים ובטוחים שבסופו של יום יתברר שלא היו דברים מעולם".