יזמי "קואופרטיב אורגני דרום תל אביב" שבשכונת פלורנטין עוררו סערה ברשת כשהודיעו באתר שלהם כי "ספקים מההתנחלויות לא יתקבלו בברכה, מתוך כבוד לאידאולוגיה של חלק מחברי הקואופ".
זאת לאחר שהם מכריזים כי "אם אתם רוצים להציע את המוצרים שלכם לקואופ, הגעת למקום הנכון. הקואופ תמיד מחפש מוצרים חדשים במחירים אטרקטיביים המגיעים ישירות ממגדלים או יצרנים מקומיים".



 

אך בהמשך, כשפירטו את עקרונות העבודה של הקואופ עם ספקים, הבהירו כי הם מחרימים יבואנים, תאגידים, ספקי בשר - וגם כל מי שמתגורר מעבר לקו הירוק.
גולשים כתבו תגובות זועמות בעמוד הפייסבוק של הקואופרטיב, ובין השאר אמרו: "אנטישמים - לא תזכו להרוויח ממני שקל", "אני הייתי בעדכם אבל מסתבר שאתם לא בעדי... חבל שאתם מפיצים שנאה ובורות לכל עבר. 400 אלף מתנחלים ותומכיהם כבר לא יקנו אצלכם".



"כמתיישב אני חייב להזכיר לכם שאתם חיים בעיר שנמצאת על הריסותיהם של שייח' מוניס, אני מציע שתחרימו את עצמכם!", כתב אחד הגולשים.


אדם המתגורר ככל הנראה בחו"ל, כתב: "ישראלים יהירים שגרים בבועה התל-אביבית לא מתביישים לעשות דבר כזה לאחיהם ולחשוב שהם "עוזרים" למצב? ישראל מתדרדרת מאד בדעת הקהל בעולם ודברים כאלה פשוט מזעזעים אותי. אלה האנשים שיהרסו אתכם כי הם נשמעים בקול חזק יותר בחוץ".