היום (שישי) יחלו כל גני הילדים בעיר פתח תקווה ,את לימודיהם בתשע בעקבות  תקיפת גננת בידי אחת מאימהות הגן , אם חד הורית לשלושה ילדים ,לפני כשבוע, כאות הזדהות עם הגננת המותקפת ובמחאה נגד האלימות אותה חוות גננות.



 בעקבות התקיפה לכאורה, מצאה האם את עצמה מאושפזת בבית החולים גאה ומשם היא כתבה סטטוס על המקרה בקבוצת הפייסוק "אתיופיה הקטנה" ובעקבות כך קיבלה מאות שיתופים בנושא שמרביתם, צידדו באם, קיללו את המדינה ואיחלו לגננת סבל.
 
"באתי לקחת את הילד מוקדם כי היה לי בערב חתונה", סיפרה האם ל"מעריב" לדבריה ,הגננת דרשה ממנה לחתום על מסמך המגבה את העזיבה המוקדמת. "הגננת בתגובה משכה ממני את הילד והחלה לצעוד איתו לגן, ואני מתוך אינסטינקט אמהי נלחמתי על ילדי מול הגננת". לדבריה כשניסתה למשוך אותו חזרה, נמשכה יחד איתו החולצה של הגננת...(נקרעה מעט) . " הגננת הדפה אותי בחוזקה,  ואני הגבתי במכה חזרה", סיפרה האם.
 

 לדברי הסתדרות המורים, הגננת  זיהתה כי התנהלות האם אינה תקינה ואף מדאיגה, והזעיקה למקום כוחות שיטור. האם נלקחה לחקירה והוצא נגדה צו הרחקה מהגננת.האם שיתפה בפייסבוק כי היא נלקחה לאשפוז כפוי בגאה וביקשה עזרה מהגולשים  ואכן אתמול (ה') היא שוחררה וחזרה לביתה. 
"הסתדרות המורים מגנה את מעשה האלימות כלפי הגננת ומחזקת אותה. לא נאפשר שיכפישו אותה או ישתמשו ברשתות החברתיות ככלי ל'שיימינג' או השמצות חסרות בסיס כלפי הגננת. בשל כך החלטנו כי עלינו לעמוד איתן, ולהשבית את גני הילדים גם כתמרור אזהרה וכדי להתריע מפני הישנות מקרים דומים." מסרה ליל פוקמונסקי מנהלת המלקה לגננות בהסתדרות המורים.
 
ראש העירייה, איציק ברוורמן, מסר: "אני מגנה בכל תוקף את מעשי האלימות מצד הורים כלפי עובדי הוראה ומבקש לחזק אותן. האלימות לא תוביל לפתרון שום בעיה, אלא רק תעצים אותה".ראש העירייה, קרא לכנס את כל אנשי המקצוע הנוגעים בעניין על מנת לדון בנושא ולגבש דרכי פעולה כדי להבטיח שתופעות כאלה לא תִשננה.