ימים אחדים אחרי שנחנכה מערכת אבטחה חדשה בבית העלמין תל רגב, אמש (שני) נותק החשמל ונעקר עמוד מצלמות האבטחה. הנזק שנגרם נאמד ב-150 אלף שקלים.



מערכת האבטחה החדשה שהוקמה בשטח בית העלמין האזורי תל רגב, נועדה למגר את מעשי הוונדליזם וההתנכלויות שהיו במקום במשך כשנה. בעבר בוצעה חדירה למקום ופגיעה קשה במערכת האבטחה.



במהלך הלילה חתכו אלמונים את כבלי החשמל באזור ובחסות החשכה, חדרו את תוך בית העלמין ועקרו ממקומו עמוד בגובה 14 מטרים עליו היו מותקנים מצלמות ואמצעי אבטחה משוכללים. עוד פגעו האלמונים בארון חשמל סמוך. השומרים במקום הזעיקו את המשטרה שהגיעה למקום בכוחות גדולים ופתחה בחקירה, החשודים נמלטו מהמקום.



"נגרם לנו נזק כבד ואנחנו תקן אותו אבל על המשטרה לפתור את הבעיה הזאת אחת ולתמיד", אמר אריה פרג'ון, יו"ר מנהלת בית העלמין ששיגר מכתב בנושא למפכ"ל המשטרה החדש רב ניצב רוני אלשיך. פרג'ון ביקש מאלשיך לפעול "בכל הכלים העומדים לרשות המשטרה כדי להפסיק את תופעת הוונדליזם וההתנכלויות לבית העלמין האזורי".



בית העלמין תל רגב המשתרע על עשרות דונמים, משרת את חברות הקדישא של חיפה, קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית ים, רכסים והמועצה האזורית זבולון.