חשד לרצח: אישה כבת 80 נמצאה הבוקר (רביעי) כשהיא מחוסרת הכרה בדירה ברמת השרון. פאראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה של האישה. היא נמצאה חבולה ודקורה בפלג גופה העליון, ובשלב זה לא ידוע אם סכין, מספרים או חפץ חד אחר הוא הכלי בו בוצעה התקיפה.



בנם של השניים, שאינו מתגורר עמם, הוא זה שהזעיק את הצוותים של מד"א ומשטרה. חוקרי מעבדה לזיהוי פלילי הגיעו לזירה וביצעו בדיקות. בעלה של האישה, גבר כבן 80, נמצא במרחק קצר מהמקום כשבידו חתך קל. הוא קיבל טיפול רפואי והועבר לחקירה ברשות השוטרים.בנם של בני הזוג סיפר לחוקרי המשטרה על סכסוך כספי שנתגלע בין אימו המנוחה לאביו ואשר הוא שהוביל למשבר ביחסים ביניהם.



המנוחה הגישה בעבר שתי תלונות כנגד החשוד ולכן כבר במהלך נובמבר, הוא נחקר בסמוך להגשת התלונה והתיקים הועברו לפרקליטות עוד באותו חודש. כמו כן יש לציין כי המנוחה הוציאה צו הגנה בבית המשפט ובדיון שנערך במעמד שני הצדדים הסכימה המנוחה להישאר עם בן זוגה תחת אותה קורת גג אחת ובחדרים נפרדים. בית המשפט אישר את הצו.

 
פאראמדיק מד"א מעוז וגשל שהגיע למקום סיפר: "בדירה שכבה אישה כבת 80 עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. היא הייתה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."


זירת האירוע, הבוקר. צילום: אבשלום ששוני