ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה בחריפות הערב (רביעי) את סרטון חתונת הימין הקיצוני בו נראים צעירים בחתונה של פעילי הימין הקיצוני מנופפים בכלי נשק ודוקרים את תמונתו של עלי דוואבשה, הפעוט שנרצח במתקפת טרור יהודי.



ראש הממשלה אמר כי "התמונות המזעזעות ששודרו הערב, מראות את פניה האמיתיות של קבוצה המהווה סכנה לחברה הישראלית ולביטחון ישראל. איננו מוכנים לקבל אנשים שכופרים בחוקי המדינה ואינם רואים עצמם כפופים להם. התמונות מעידות עד כמה חשוב שב״כ חזק למען ביטחון כולנו".

‎Posted by ‎facebook

פעילי ימין חוגגים בחתונה עם תמונתו של עלי דוואבשה


גם אמהות של עצורי דומא יצאו הערב בגינוי חריף  את מה שנראה בסרטון "חתונת הדמים"  בירושלים וטענו שלשב"כ יש חלק במועד פרסום הסרטון, בו נראים צעירים בחתונה של פעילי הימין הקיצוני מנופפים בכלי נשק ודוקרים את תמונתו של עלי דוואבשה.



האמהות אמרו בשיחה עם מעריב אונליין כי "זה מעשה פסול, אנחנו לא מצדיקות זו בשום דרך, זה לא משקף את הנערים שלנו, זה לא חכם, לא נכון ובוודאי לא בסדר. אם היינו בחתונה היינו עוצרות את זה. ידענו שהסרטון הזה עומד לצאת, זו היא פעולה של השב"כ לעשות דה לגיטימציה למאבק שלנו". 



חתונתם של בני זוג מוכרים מאד בימין הקיצוני התקיימה באולם חתונות בירושלים, ובו חגגו חברי העצורים הנחקרים בחשד למעורבות ברצח בני משפחת דוואבשה. הם נראים בסרטון כשהם מניפים סכינים, רובים, בקבוק תבערה. האקדחים הם ברישיון ועוברים מיד ליד, כשגם ילדים אוחזים באקדחים. עוד נראית תמונתו של התינוק עלי דוואבשה עם סכין שנעוצה בתמונתו של הפעוט.



על פי הדיווח, שר הביטחון משה (בוגי) יעלון הציג את הסרטון הזה ואמר כי זו הוכחה לכך שמדובר בקבוצה קיצונית ואין סיבה לגבות אותה במאבקה מול התנהלות השב"כ בחקירות - להיפך.