אחד הסיפורים המרגשים הנוגעים לפיגוע אתמול (שישי) בתל אביב, הוא סיפורם של עידו לזן וכלבו האהוב ג'אנגו. עידו נפצע פצעים בינוניים מיריות המחבל. כלבו ג'אנגו, שהיה אתו בפאב הסימטא בעת הירי, נבהל מהיריות ומההמולה הרבה וברח על נפשו.
 
עידו עצמו הובהל לבית החולים לניתוח, אבל גם באותם רגעים קשים לא הפסיק לדאוג לגורל כלבו. הוא ביקש מאחיו צחי לחפש אחר הכלב. האח העלה אמש פוסט נרגש בפייסבוק בו כתב: "אח שלי נפצע באירוע בתל אביב. הוא יצא מחדר הניתוח ומטופל היטב, מצבו יציב ואנחנו אופטימיים. מה שחסר לנו כרגע זה סיוע במציאת הכלב שלו, ג'אנגו, שהיה איתו בזירת האירוע. אודה לעזרתכם בשיתוף הפוסט ויצירת קשר איתי בהתאם. מי שמסתובב באיזור דיזנגוף, בבקשה שימו לב". הוא צירף לפוסט את תמונת הכלב.
 
כעבור שעות אחדות עדכן צחי וכתב: "חברים, תודה על ההיענות ולכל מי שיצא וסייע בחיפוש. ג'אנגו נמצא והוחזר אלינו. אני בטוח שעידו ירצה להודות לכל אחד מכם לכשיתאושש. עידו ממשיך להיות יציב ואנחנו אופטימיים. שיחקתם אותה, תודה".
 

את הכלב מצא אוריה רון, צעיר תל אביבי, בחדר מדרגות של אחד הבתים ברחוב דינזגוף, לא הרחק מהמקום שבו ארע הפיגוע. הכלב עמד לבדו בחדר המדרגות רועד, רטוב ותשוש. אוריה סיפר לידידה הפעילה בארגון למען בעלי חיים על מציאת הכלב הג'ינגי. היא שיתפה אותו מייד בפוסט של צחי לזן ועד מהרה התברר כי מדובר בכלב האבוד. אוריה יצר קשר עם אחד מקרובי משפחתו של עידו והכלב הושב לבעליו.

שעות אחדות אחר כך פרסם האח צחי עדכון נוסף בו כתב: "עידו סיים את הניתוחים והועבר לטיפול נמרץ למעקב והתאוששות. מצבו יציב ואפילו טוב. אנחנו שומרים על אופטימיות ומחזיקים אצבעות. תודה על הפגנת התמיכה ועל הסיוע במציאת החבר הכי טוב שלו ג'אנגו".