את הטראומה שחוותה קרן כריסטינה גיסין, תושבת ראשל"צ, אם לתינוק, אפשר לתאר כמקרה מזעזע, שגם היה עלול להיגמר בצורה הרבה יותר גרועה. הכל החל כאשר זעקה של בעלה, אשר בדק את בנו הישן, וראה אותו מלא בדם, כשלאחר מכן התברר כי הוא ננשך בשנתו על ידי חולדה, אשר מצאה את דרכה לתוך הלול של התינוק הישן.



כריסטינה-גיסין סיפרה בפוסט שגוללה: "אני תושבת ראשון לציון, מבוהלת ומפוחדת, מספרת לכם מקרה שאירע ביום חמישי בערב. בביתי באזור המרכז שכונת רמב״ם. הכל התנהל כשורה באותו ערב. בני בן ה-5 חודשים הלך לישון בסביבות השעה 20:00 ואני נרדמתי בסביבות 22:00. בשעה 23:00 בעלי צורח בבהלה, אני קופצת מהמיטה מוצאת אותו עומד בסלון עם ילדנו הפעוט כול פניו מכוסות בדם, דם אדום טרי. "הוא צורח לי "תזמיני אמבולנס, תזמיני אמבולנס". 


 

Kristina Keren Gisinשלום, אני תושבת ראשון מבוהלת ומפוחדת מספרת לכם מקרה שאירע ביום חמישי בערב... בביתי באזור המרכז שכו...

Posted by ‎פשפשוק‎ on Saturday, January 9, 2016

האם הטרייה המשיכה וסיפרה: "עמדתי המומה וניסיתי להבין מה קרה, רצתי לחדרו של הילד ומצאתי חולדה. חולדה בלול התינוק. חולדה ענקית. היא התנפלה על בני ונשכה את כל פניו אוזניו וכפות ידיו. הזמנו אמבולנס ופונתי לבית החולים. כמובן שהרמנו טלפון ל-106 ובבוקר כבר היה בביתנו מפקח מהפיקוח העירוני. כל הכבוד על התעוזה, ובאמת תיפקדו מהר. הגיעה הדברה והכל על פניו סבבה.

"היו התראות על חולדות"


והנה הסיפור האמיתי מסתבר שבאזור שלנו היו כבר כ-4 התראות על חולדות. לא יודעת עד כמה ההדברה עוזרת ואם בכלל. בשורה התחתונה, אין אפקטיביות מזה והחולדות חוגגות בביוב השכונתי, שאני מניחה מתפרס גם לאזורים בסביבה. אם היו 4 חולדות ועוד אחת שמצאה את סופה בביתי, אז יש עוד ועוד הרבה שמסתובבות בחצרות ביתנו. אז תהיו נחמדים אם תפגשו אותן תגידו שלום ותזמינו לקפה".  
לסיכום סיפרה האם כי למרבה המזל, החולדה לא היה נגועה במחלות והוסיפה: "לא ארבה בדיבורים, כי התמונות מדברות בעד עצמן. מה שמנחם בכל הסיפור הזה שמנתיחת גופתה של החולדה נמצא שהייתה בריאה ללא כלבת".

"התחושה שיש מכה בעיר"

למעריב הגיעו תלונות נוספות של תושבים בראשון לציון על חולדות. 
 
"הגעתי הביתה בשבוע שעבר, וראיתי אחת בתוך הבית. נורא נבהלתי והזמנתי מדביר שעלה לי 200 שקל. התקשרתי למוקד, השארתי הודעות, אך לא שמעתי מהם כלום", סיפרה תושבת העיר, שמתגוררת במישור הנוף. מקרה נוסף אירע בשיכון המזרח, גם שם הדבר יצר בהלה.
 
"התחושה היא שיש מכת חולדות, ואני עכשיו מסתכלת בשבע עיניים לראות אם לא נכנסת חולדה, וממהרת לסגור את הדלת של הבית".
 
מעיריית ראשל"צ נמסר בתגובה: "ראשית אנו מאחלים לפעוט רפואה שלמה והחלמה מהירה. בעקבות הפנייה, הגיע ביום שישי בבוקר מפקח הדברה ומיד איתר, בחצר הבניין, מחילה שנפערה סמוך מאוד למערכת הביוב. יחידת ההדברה העירונית נותנת מענה לכל פניה ומטפלת גם בשטח פרטי כעזרה ראשונה וללא כל עלות.
 
"מפקח ההדברה הטמין פיתיונות רעילים כנגד מכרסמים וכן בוצעה הדברה במערכת הביוב. בנוסף, הוזמן פקח עירוני ורשם התראה לוועד הבית לסילוק המפגע ותיקון מערכת הביוב. הבוקר, הדיירים אטמו את המחילה, אך עדיין לא הוחלף הקו הפנימי ולא נבדקה אטימה פנימית. במידה ויתקשו לעשות זאת ומכיוון שמדובר במפגע תברואתי, העירייה תפעל לתיקון ותחייב את ועד הבית. נציין עוד כי מבדיקה שקיימנו, לא התקבלה בשנה האחרונה כל פנייה מהרחוב על הנושא. הדברות, יעילות ככל שיהיו, לא יכולות לבוא על חשבון טיפול ואחזקת הנכס. על בעל הנכס לבצע את המשך הטיפול ולתקן את הליקויים שנמצאו".