אריאל, בעל משרד שידוכים, התקשר לתוכנית "זהבי עצבני" של נתן זהבי ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" כדי לשדך לו לקוחה בשם שמחה. בתחילת השיחה ניסה זהבי לדבר על שידוך למפיק התוכנית, והשדכן התלונן: "נתן, למה רק אתה מדבר, תן לי גם להגיד מילה".
 


"יש בחורה שבאה אלי למשרד, ואמרה לי 'אני רוצה מישהו כמו נתן', אמרתי למה כמו? יש לי את נתן", אמר השדכן, שהעביר את רשות הדיבור ללקוחה שלו והציג אותה כ"בת 56 איכותית מאוד". זהבי הגיב: "מה זה איכותית? מה היא, פרה? מה זה איכותית, איזה דיבור זה על בני אדם?"
 

השדכן ניסה לגרום לשניים לדבר, וזהבי מנע זאת: "שמחה, את לא יכולה לדבר, זאת לא תוכנית שידוכים, ותגידי לאריאל שתרגילים כאלה הוא יכול לעשות ביום חמישי אבל לא אצלי". השדכן התחנן שזהבי לא יסיים את השיחה והשדרן ענה לו: "תגיד לי, אתה התחרפנת? אתה בא לנצל את התוכנית שלי לעשיית הון למשרד השידוכים שלך? אתה לא יכול לעזור לי. אני מחפש שידוך עד גיל 52 וחצי גג, ולא 56". "אבל היא נראית בת 30", ענה השדכן. "היא נראית בת 30 זה בעיני המתבונן, ולא בעיניך", אמר זהבי.
 
"תדברי איתו שמחה", אמר השדכן, והמשיך להתחנן: "נתן, היא חיכתה שעה על הקו בשביל לדבר איתך". "אתה עושה פה דבר ערמומי", הגיב זהבי, "קודם תשדך את המפיק, זה הרבה יותר חשוב מהשידוך שלי. אני כרגע חי עם ארבע נשים שונות ויש לי בעיה להוסיף אשה חמישית. אני ביגמיסט. לשמחה לא כדאי להצטרף לחבורה, לא יהיה לי זמן בשבילה כי אני מאוד עסוק. אתה תסדר למפיק, כי אחרת אני אומר כל שידור שאתה חנטריש שלא מסוגל לשדך לגבר שהוא שיא השיאים של ארץ הקודש. אין לו אף מגרעה".
 
ערך: אסף נבו