סוף טוב ומפתיע  אחרי חיפוש מורט עצבים: בתום בדיקה התברר כי טבעת האירוסין שאבדה ונערכו אחריה חיפושים בזבל, נמצאה על ידי גבר חרדי מבוגר, שמצא את הטבעת ליד פח אשפה בשכונת גאולה בירושלים, כבר ביום חמישי, היום בו אבדה, אך הניח אותה בצד ותכנן לטפל בה בהמשך. בשבת, אשתו של הגבר החרדי שמעה מחברותיה על הסיפור והבינה שזאת הטבעת שבעלה מצא.



היום, לאחר שיצרו קשר עם משפחת הכלה ולאחר בדיקה שזו אכן הטבעת, היא נמסרה לכלה המאושרת שאיבדה אותה. הדרמה הלא שגרתית החלה ביום שישי האחרון בשכונת גאולה בירושלים. משאית אשפה פרקה את תכולתה במרכז העיר, נוכח בקשה לא שגרתית: כלה חרדית המתחתנת בעוד כחודש, גילתה כי טבעת האירוסין שלה, ששוויה עשרות אלפי  שקלים, נעלמה.


המשפחה טענה אז כי הטבעת נתפסה בשקית שהושלכה לפח הזבל, כאשר שניות לאחר מכן הפח פורק למכולה של משאית זבל. באישור נציגי העירייה המשאית פונתה מאוחר יותר למחסני העירייה סמוך להר המנוחות ופורקה לצורך חיפוש. 
 
המשפחה אף ביקשה, בפוסט שפרסמה בפייסבוק, את עזרת הציבור בחיפוש הטבעת במחסני העירייה. עשרות אנשים הגיעו לסייע וחיפשו באשפה את הטבעת. כמו כן, המשפחה אף הבטיחה פרס כספי למוצא.